کد خبر: ۷۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 03 August 2015
مدیر کل راه و شهرسازی گیلان تغییر پیمانکاران را چالش مهم مسکن مهر این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، شعبان‌علی خاوری صبح امروز در جریان بازدید از پروژه راه‌های روستایی این شهرستان با اشاره به وجود محرومیت در راه روستایی استان اظهار کرد: در حوزه راه‌سازی 130 میلیارد تومان بدهی داریم که 50 میلیارد تومان آن در بخش راه روستایی است.

وی تلاش راه و شهرسازی را در کاهش محرومیت‌ها دانست و افزود: پیمانکاران به مجموعه راه و شهرسازی و مردم گیلان بسیار خدمت کرده‌اند و در فومن نیز با آشنایی به‌کار مشغول فعالیت هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه پیمانکار پروژه تقاطع غیرهمسطح سند فومن از سرمایه‌های استان است، افزود: برای این پروژه به عنوان پل ورودی فومن 12 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه جاده تقاطع غیرهمسطح سند فومن تا ابتدای جاده صومعه‌سرا چهار بانده می‌شود، خاطرنشان کرد: ساخت پروژه تقاطع غیرهمسطح ملا سرا‌ ـ شفت از سر گرفته می‌شود.

خاوری به اعتبار 51 میلیارد تومانی محور سراوان‌  ـ‌ آستارا، اشاره کرد و ادامه داد: این اعتبار هنوز به صورت کامل تامین نشده و به دنبال جذب صد درصدی آن هستیم.

خاوری با ابراز خرسندی از روند مثبت پروژه مسکن مهر در استان ادامه داد: تغییر در پیمانکاران پروژه مسکن مهر، این پروژه را با چالش مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر فومن از یارانه مسکن استفاده کرده است، اضافه کرد: پروژه مسکن مهر فومن به دلیل مشکلات مالی مسکوت مانده بود و از سوی وزارت راه و شهرسازی با افزایش مقدار ریالی وام مسکن مهر فومن موافقت و اشکالات سازه‌ای این پروژه برطرف شده است.

رتبه نخست فومن و شفت در آسفالت راه روستایی گیلان

این مسئول با تصریح بر اینکه پاسخگوی اعتماد مردم هستیم، یادآور شد: فومن پروژه‌های راه‌سازی بسیاری دارد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ پروژه راه ماسوله‌ ـ‌ ماجلان از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود، متذکر شد: هفت کیلومتر ابتدای این راه آسفالت شده است.

خاوری از آسفالت بالغ بر 30 کیلومتر راه روستایی در فومن و شفت خبر داد و گفت: فومن و شفت دارای رتبه نخست آسفالت راه روستایی در استان هستند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید مذکور اظهار کرد: در آسفالت راه روستایی انقلابی صورت گرفته است.

ناصر عاشوری با بیان اینکه در برخی مناطق روستایی استان در سال‌های اخیر آسفالت انجام نشده است، تصریح کرد: 30 پروژه راه روستایی در فومن در دستور کار آسفالت قرار دارد.

وی پنج پروژه را روکش راه روستایی عنوان کرد و گفت: 27 راه روستایی، بهسازی و پل‌سازی و زیرسازی می‌شود و 20 کیلومتر آسفالت در حوزه راه روستایی فومن انجام شده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از آسفالت راه روستای کنده‌سر و روستاهای بخش آلیان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار