ابراهیم جلیلی با اشاره به ظرفیت شهرستان ملایر در حوزه مبل و منبت و ملی شدن آن اظهار کرد: امسال با توجه به برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران شهرستان ملایر نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۷۰۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ 29 January 2019
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر از شرکت ملایر در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران در روز ۲۳ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه سال در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گفت: با توجه به اینکه برای استان همدان یک غرفه در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است شهرستان ملایر نیز با حضور در این نمایشگاه معرفی مبل و منبت ملایر را در برنامه خواهد داشت.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر با اشاره به توان بخش خصوصی در این حوزه افزود: حضور ملایر در این نمایشگاه با همکاری شهرداری ملایر، تعاونی دهیاران، بخش خصوصی و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: هدف ما از حضور در این نمایشگاه معرفی مبل و منبت ملایر پتانسیل‌ها و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است.

جلیلی در ادامه با اشاره به اینکه اولین جلسه کمیته خدمات سفر نیز در ملایر تشکل شده است گفت: در این زمینه ۱۰ کمیته تشکیل شده که قرار است تا قبل از شروع سال نو برنامه‌های خود را در راستای ارائه خدمات مناسب برای ایام نوروز ارائه دهند.

وی با بیان اینکه به بخشداری‌ها نیز تاکید شده کمیته فرعی خدمات سفر را در بخش‌ها تشکیل دهند گفت: باید تلاش شود دو ویژگی بارز شهرستان یعنی «شهر جهانی انگور» و «شهر ملی مبل و منبت» با تبلیغات مناسب بیشتر شناسانده و این دو خصیصه بهتر دیده شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر با بیان اینکه اداره میراث فرهنگی نیز برنامه‌های خود را در قالب نوروزگاه و برنامه‌های فرهنگی با احیای آداب و رسوم گذشته بازی‌های محلی، بومی و... در روستا‌ها خواهد داشت تصریح کرد: امیدواریم نوروز امسال با تعامل و همکاری دستگاه‌های شهرستان بتوانیم با ارائه برنامه‌های مناسب بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران ارائه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار