حجت‌الاسلام والمسلیمن احد آزادیخواه با اشاره به اینکه این پیشنهاد در صورت تصویب از نخستین روز سال ۹۸ قابلیت اجرا دارد خاطرنشان کرد: البته باید لایحه بودجه سال ۹۸ نهایی و قابل اجرا شود.
کد خبر: ۷۰۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 29 January 2019
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال زیاد افزایش میزان تسهیلات ازدواج به ۳۰ میلیون تومان در صحن مجلس نیز تصویب می‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلیمن آزدایخواه با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق وام ازدواج در بودجه سال ۹۸ به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافت اظهار کرد: البته این مصوبه باید در صحن مجلس نیز به تصویب برسد که به احتمال زیاد نمایندگان مردم در مجلس با آن موافقت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه متولی اصلی تسهیلات ازدواج وزارت ورزش و جوانان است افزود: بانک‌ها صرفاً عامل پرداخت هستند و حق این را ندارند که در پرداخت تسهیلات اخلال ایجاد و یا تغییراتی اعمال کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان به تقسیم‌بندی تسهیلات و تعیین سهم هر بانک در پرداخت تسهیلات می‌پردازد و بر همین اساس بانک‌ها موظف به پرداخت هستند.

وی با بیان اینکه از آنجا که این تسهیلات بلاعوض نیست پرداخت آن امکان‌پذیر است، در پاسخ به اینکه شاهد صف‌های طولانی برای اخذ وام ازدواج و وجود مشکلاتی در سنگ‌اندازی در پرداخت، عدم پرداخت و یا پرداخت دیرهنگام بوده‌ایم گفت: صف‌های طولانی دلیلی نمی‌شود که از این حوزه ناامید شویم، معتقدم کار شدنی است.

آزادیخواه با اشاره به اینکه این پیشنهاد در صورت تصویب از نخستین روز سال ۹۸ قابلیت اجرا دارد خاطرنشان کرد: البته باید لایحه بودجه سال ۹۸ نهایی و قابل اجرا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار