حجت الاسلام سید حسن فاضلیان گفت: همایش من انقلابی ام در روز ۱۵ بهمن در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود که رونمایی از اسناد سه جلدی زندگی خواهر دباغ نیز در ادامه این برنامه تبیین شده است. 
کد خبر: ۷۰۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 29 January 2019
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر و جشن ۴۰ سالگی انقلاب افزود: هزار و ۵۰۰ برنامه کلی در قالب ۲۵۰ عنوان برنامه در استان همدان پس از برنامه ریزی به مرحله اجرا درآمده است. 

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام فاضلیان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان همدان گفت: تا کنون ۹ ستاد شهرستانی در راستای برگزاری هرچه شکوهمندتر جشن پیروزی انقلاب اسلامی در استان همدان تشکیل شده است. 

وی در ادامه از برگزاری ۱۵ هزار برنامه کلی در قالب ۲۵۰ عنوان برنامه در همدان خبر داد و گفت: چهلمین جشن پبروزی انقلاب اسلامی با آنچه در ۳۹ سال گذشته رخ داده متفاوت بوده باید مردم و مسئولین ۴۰ سالگی را برآنچه از دل برآمده برگزار کنند. 

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان در ادامه عنوان کرد: برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد عنوان برنامه‌ای است که ۸۰ مسجد در استان همدان آن را برگزار می‌کنند که ۲۰ مسجد در سطح شهرستان‌ها و مابقی در همدان برگزاری مراسم را به عهده دارند که در این مهم سخنرانان برجسته کشوری نظیر دکتر چمران و حمید رضا حاج بابایی به ایراد سخن می‌پردازند. 

وی همچنین افزود: همایش من انقلابی ام در روز ۱۵ بهمن در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود که رونمایی از اسناد سه جلدی زندگی خواهر دباغ نیز در ادامه این برنامه تبیین شده است. 

وی جشن بزرگ جامعه کارگری و تجلیل از ۴۰ کارگر نمونه استانی در ۱۶ بهمن را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در سال جاری ۲۳ کارگروه در استان همدان تشکیل شده است که مسئولیت برگزاری مراسمات پیروزی انقلاب اسلامی را به عهده دارند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: برگزاری ۴۰۰ جشن انقلاب با حضور خانواده شهدای مدافعان حرم، غبار روبی ۶۹۲ گلزار شهدا در ۴۰ نقطه استان، ۴۰ یادواره دفاع مقدس در سطح استان و برگزاری ۴۰ نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامی که به تبیین دستاورد‌های انقلاب می‌پردازند، از برنامه‌های قابل اجرا در این ایام هستند. 

وی به صدا درآمدن ۳ هزار زنگ انقلاب در مدارس را برنامه دیگر ایام الله دهه فجر خواند و افزود: همایش بزرگ انقلابیون و مهرواره عروسکی با موضوع انقلاب درسینما کانون و باغ موزه دفاع مقدس در روز‌های ۲۵ و ۱۸ بهمن برگزار می‌شود که برنامه ۴۰ باغ ۴۰ سپیدار نیز در ادامه این برنامه قابل اجرا خواهد بود. 

وی از برگزاری جشنواره در امتداد نور در ۱۵ رشته قرآنی در حسینیه امام (ره) خبر داد و گفت: جشنوار حافظین نیز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه‌های تبیین شده در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بوده که در همین راستا گروه مدهامتان نیز در قالب گروه ۴۰۰ نفری به اجرای سرود انقلابی نیز می‌پردازند. 

حجت الاسلام فاضلیان تصریح کرد: ۱۰۶۷ روستا برنامه فرهنگی دارند که به صورت جهادی اجرا می‌شوند که هر روستا اجرای یک برنامه را به عهده دارند و همچنین ۸۰۰ بازی بومی محلی با حضور عشایر نیز تدوین شده است. 

وی انتقال موزه عبرت به استان همدان را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و افزود: ستاد مردمی برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز در نظر دارد ۱۰ گفتار با محوریت نگاه دانشجویان به مسئله انقلاب را برگزار کند که در همین راستا ۴۰ جلسه مطالبه گری بین مردم مسئولان جهت پاسخگویی به آحاد مردم نیز در دست اقدام است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در پایان با اشاره به مسیر راهپیمایی در ۲۲ بهمن امسال گفت: مسیر راهپیمایی در ۷ نقطه استان تعیین شده که در شهر همدان از امازاده عبدالله شروع شده و طی گذراندن پل شهید صوفی و میدان آرامگاه بوعلی و در نهایت از پیاده را بوعلی به میدان امام ختم خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار