محمدرضا بیاناتی گفت: گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک خانه سه طبقه مسکونی واقع درخیابان تختی در ساعت ۴:۳۵ دقیقه صبح داده شد که عوامل آتش نشانی ۳ دقیقه بعد از اعلام، درمحل حادثه حضور یافتند.
کد خبر: ۷۰۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 29 January 2019
رئیس سازمان ایمنی و خدمات آتش نشانی همدان از آتش سوزی یک خانه مسکونی واقع در خیبان تختی خبرداد.

به گزارش ایسنا، بیاناتی با اعلام این خبر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر آتش سوزی یک خانه سه طبقه مسکونی واقع درخیابان تختی در ساعت ۴:۳۵ دقیقه صبح داده شد که عوامل آتش نشانی ۳ دقیقه بعد از اعلام، درمحل حادثه حضور یافتند.

وی ادامه داد: ۲ اکیپ از پایگاه مرکز و ۱ گروه از پایگاه ۱۸ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات اطفاء حریق و نجات ساکنان منزل، یک ساعت و نیم به طول انجامید.

بیاناتی خاطرنشان کرد: در این حادثه آتش سوزی ۷ نفر دچار دود زدگی و سوختگی شدند که ۲ نفر از آن‌ها مسن بوده و در طبقه همکف منزل، نقطه شروع آتش سوزی ساکن بودند.

وی با اشاره به علت آتش سوزی تصریح کرد: افراد ساکن در طبقه همکف برای گرم کردن کرسی اقدام به قرار دادن اجاق گازی کوچک در زیر کرسی کرده که با توجه به نا ایمن بودن این وسیله، منزل به تدریج آتش گرفته و به طبقات بالا سرایت کرده است.

رئیس سازمان ایمنی و خدمات آتش نشانی همدان در پایان افزود: استفاده از وسایل نا ایمن گاز سوز عامل مهم در ایجاد بسیاری از آتش سوزی‌ها است که متاسفانه بخش اعظمی از این منزل مسکونی در آتش سوخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار