علی حقیقی با اشاره به رشد چشمگیر وام ازدواج در ۹ ماه نخست سال گفت: مبلغ وام پرداختی در این سال از ۱۴ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان به ۱۸ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان رسیده است.
کد خبر: ۷۰۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 28 January 2019
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از رشد ۲۵ درصدی وام ازدواج در ۹ ماه نخست سال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایکنا، حقیقی ضمن اعلام این خبر از برنامه‌های فرهنگی انجام شده طی نه ماهه نخست سال گفت و افزود: ۱۲۳ برنامه مختلف فرهنگی و آموزشی با همکاری سازمان‌های متولی مانند هلال احمر، اداره تبلیغات اسلامی، مرکز بهداشت و آموزش و پرورش در این شهرستان برگزار شد.
حقیقی برگزاری جلسات در ستاد سازماندهی، برنامه اوقات فراغت در سه ماه تابستان، تقدیر از جوانان موفق، مسابقات قرآنی، دوره‌های آموزشی خانواده‌ها، دیدار با خانواده شهداو غبارروبی گلزار شهدا را از مهمترین این برنامه‌ها برشمرد.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از برنامه‌های اجرایی در این ایام خبر داد و گفت: زنگ انقلاب در زورخانه مرحوم سجادی، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار، غبارروبی گلزار شهدا، یادواره شهدای ورزشکار شهرستان، مسابقات ورزشی به نام جام فجر، مسابقات والیبال سرکان، فوتسال در روستا‌ها از جمله روستای سیدشهاب و لامیان، درخواست میزبانی مسابقات بانوان، مسابقات کشتی تکواندو و جودو، افتتاح استخر سرپوشیده بانوان و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از جمله برنامه‌های اجرایی اداره ورزش و جوانان در این ایام است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات اداره ورزش و جوانان احداث جاده تندرستی با توجه به فضای شهرستان و مجهز کردن آن به وسایل ورزشی و ایجاد فضایی نشاط آور برای عموم است.
وی از ۶ پروژه عمرانی با حمایت فرماندار و مسئولین شهرستان سخن گفت و افزود: پروژه استخر بانوان که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، خوابگاه ورزشی با ظرفیت ۳۵۰ نفر و اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان، پروژه سالن رزمی با حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و همچنین پروژه باستانی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۲۰ میلیون و تخصیص ۱۸۰ میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها هستند.
وی از دیگر برنامه‌های اجرایی تجهیزات خانه‌های روستایی را برشمرد و افزود روستا‌های مراجعه کننده و درخواست کننده جهت تجهیز با معرفی فضا تجهیزات لازم برای آن‌ها فراهم خواهد شد.
حقیقی در ادامه تعداد بیمه شدگان در ۹ ماه امسال را ۲۷۴۳ نفر دانست و گفت: در بحث تعداد هیئت‌های ورزشی نیز رشد خوبی داشتیم که از ۳۶ هیئت به ۴۴ هیئت افزایش داشته است و همچنین با تلاش روسا شاهد ۵ رخداد کشوری در بحث مسابقات بوده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار