علیرضا مدرکیان، رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: خوشبختانه علم و عمل در دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی متبلور شده است ما در بحث استخدام نیرو‌های تربیت شده در این نهاد علمی آموزشی شاهد هستیم که افرادی با سواد و با توانمندی بالا به نظام سلامت کشور معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۷۰۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 28 January 2019
رئیس دانشگاه آزاد همدان گفت: متخصصین دانشگاهی می‎توانند برای مشکلات دانشگاه، جامعه و کشور با ایده‌پردازی راهگشا شوند.
به گزارش ایکنا، مرتضی قائمی در نشست مشترک با مجمع متخصصین همدان «چکاد اوج همدان» گفت: رفع مشکلات مردم در جامعه یکی از سیاست‌های واحد همدان است.
وی تصریح کرد: بر آن هستیم تا امکانات و پتانسیل‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی همدان در خدمت جامعه و دانشجویان قرار گیرد تا بتوانیم در رفع قسمتی از مشکلات موجود سهیم باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد همدان گفت: متخصصین دانشگاهی می‎توانند برای مشکلات دانشگاه، جامعه و کشور با ایده‌پردازی راهگشا شوند.
امیرمهدی عظیمی، رئیس انجمن متخصصین همدان نیز در این نشست گفت: سازمان مردم‌نهاد مجمع متخصصین چکاد اوج همدان، با موضوع توسعه پایدار در همدان آغاز به کار کرده است.
عظیمی بیان کرد: این مجمع هدف‌هایی همچون ایجاد بستر لازم برای حضور نیروی متخصص در مراکز دولتی و غیر دولتی، تهیه منابع آماری به منظور شناسایی نیاز بخش‌های مختلف، معرفی نیرو‌های متخصص هر بخش در دستگاه‌های دولتی و غیردولتی جهت ارائه مشاوره تخصصی است.
وی تصریح کرد: بطور قطع دانشگاه آزاد اسلامی همدان با توان وپتانسیلی که دارد می‌تواند در جامعه تاثیر بسزایی ایفا کند و ما امروز اینجا هستیم که بگوییم مجمع متخصین همدان تقاضای کمک ویاری از دانشگاهیان و دانشگاه آزاد اسلامی همدان دارد.
علیرضا مدرکیان، رئیس سازمان نظام پزشکی همدان در این نشست گفت: خوشبختانه علم و عمل در دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی متبلور شده است ما در بحث استخدام نیرو‌های تربیت شده در این نهاد علمی آموزشی شاهد هستیم که افرادی با سواد و با توانمندی بالا به نظام سلامت کشور معرفی می‌شوند.
علیرضا مدرکیان گفت: به جرأت می‌توان گفت: پرستاران فارغ التحصیل شده از دانشگاه آزاد اسلامی همدان از بهترین نیرو‌های کادر درمانی استان هستند و امیدواریم این تربیت نسل آینده برای تمامی رشته‌ها تسری پیدا کند
وی گفت: که می‌توان از توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای حل تمامی مشکلات شهر و استان همدان بهره گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار