علی اصغر ناظری پور با اشاره به افتتاح پروژه‌های ذکر شده در ایام الله دهه فجر افزود: ۱۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۲۱ نفر در شهر همدان و افتتاح و بهره برداری از ۲۴ پروژه و ۱۲۶ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۸۵ نفر در شهر و روستا‌های شهرستان همدان از اقدامات مهم در این ایام است. 
کد خبر: ۷۰۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 28 January 2019
معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارس و مساجد و همچنین برگزاری برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد را از برنامه‌های ویژه دهه فجر برشمرد و گفت: افتتاحیه و آغاز به کار ۱۸۵ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۱ میلیارد تومان در شهرستان همدان نیز از اقدامات قابل پیگیری در دهه فجر است.
به گزارش ایکنا، ناظری پور در ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان همدان با اشاره به ویژه برنامه‌های چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اهمیت برنامه‌های امسال نسبت به سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: برنامه‌های قابل اجرا در شهرستان همدان به هزار و ۲۰۰ برنامه رسیده که شامل برنامه‌های فرهنگی، هنری، خدماتی و آموزشی می‌شوند. 
وی در ادامه افزود: برگزاری ۳۵ عنوان برنامه از مهمترین اقدامات در ایام الله دهه فجر در شهرستان همدان است که میتوان به زنگ انقلاب در روز ۱۳ بهمن ساعت ۹:۳۰ دقیقه در مدارس مشخصی در شهرستان همدان، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و حضور پر شور در نماز جمعه روز ۱۲ بهمن ماه اشاره کرد. 
ناظری پور تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مدارس و مساجد و همچنین برگزاری برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر برشمرد و گفت: افتتاحیه و آغاز به کار ۱۸۵ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۱ میلیارد تومان در شهرستان همدان نیز از اقدامات قابل پیگیری در دهه فجر است. 
وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های ذکر شده در ایام الله دهه فجر افزود: ۱۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۲۱ نفر در شهر همدان و افتتاح و بهره برداری از ۲۴ پروژه و ۱۲۶ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۸۵ نفر در شهر و روستا‌های شهرستان همدان از اقدامات مهم در این ایام است. 
وی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر امسال مصادف با ایام عزاداری ام ابی‌ها شده است عنوان کرد: تمام برنامه‌ها باید به گونه‌ای باشد که شأن هردو مراسم حفظ شود و امسال به عنوان فجر فاطمی در اذهان عمومی نقش ببندد. 
معاون سیاسی امنیتی فرماندار، چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از مهمترین جشن‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: سالهاست دشمنان اسلام بر این باورند که جمهموری اسلامی چهلمین سالگرد خود را به چشم ندیده و سعی بر ناامیدکردن ملت ایران دارند، اما مردم همچنان بر تداوم انقلاب اصرار دارند. 
وی از بهره برداری ۴ سالن ورزشی، ۴ دفتر خدمات گردشگری، احداث مراکز کمک رسانی به مددجویان، راه اندازی ۵ واحد تولیدی با کمک صندوق مهرامید، گازرسانی به روستا‌های فاقد گاز در شهرستان همدان خبر داد و گفت: بهره برداری از ۴ طرح علوم پزشکی، ۴۰ طرح آبیاری نوین، افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت و احداث واحد‌های مسکونی برای خانواده‌هایی که دو معلول دارند را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال هستند. 
وی در پایان خاطرنشان کرد ارائه خدمات پزشکی به صورت رایگان در درمانگاه موقوفه بهاء الملک و واکسیناسیون دام‌ها در روستا‌ها نیز از برنامه‌های پیش بینی شده در این ایام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار