کامران حمزه درباره گرانی گوشت قرمز و کمبود دام نیز گفت: بررسی‌ها حاکی از آن است که هیچگونه کمبود دامی در استان وجود ندارد بنابراین نمی‌توان گرانی گوشت را به این موضوع ارتباط داد.
کد خبر: ۷۰۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷ 28 January 2019
دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: کمیته نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی به منظور رصد وضعیت قیمت کالا‌های اساسی در همدان تشکیل شده است.
به گزارش ایرنا،حمزه اظهار داشت: این کمیته متشکل از ۱۲ عضو از جمله دادستانی، اداره اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اداره کل اقتصادی استانداری، اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌ها است و در صورت نیاز از توان سازمان اطلاعات سپاه نیز استفاده می‌شود.
وی اضافه کرد: وظیفه این کمیته نظارت بر روند عرضه کالا‌های اساسی و مایحتاج مورد نیاز شهروندان، تخلف‌ها و جرائم احتمالی در بازار است.
دادستان عمومی و انقلاب شهر همدان ادامه داد: نحوه گشت زنی، نظارت بر توزیع اقلام، بررسی وضعیت فعالیت کارخانه‌ها و علل کاهش فعالیت تعطیلی آنها، برخورد با گرانی و کم فروشی در حیطه وظایف این کمیته است.
حمزه بیان کرد: این کمیته به صورت هفتگی هیات‌هایی را به بازار روانه کرده و با گشت زنی وضعیت قیمت کالا‌های اساسی را رصد و آنالیز می‌کنند.
وی درباره گرانی گوشت قرمز و کمبود دام نیز گفت: بررسی‌ها حاکی از آن است که هیچگونه کمبود دامی در استان وجود ندارد بنابراین نمی‌توان گرانی گوشت را به این موضوع ارتباط داد.
دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: طبق گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت دام مورد نیاز در اختیار اتحادیه قصابان قرار گرفته، اما در این میان برخی اقدام به سوء استفاده و عرضه گوشت با قیمت نامتعارف کردند.
حمزه بیان کرد: عوامل انتظامی و نهاد‌های مسئول با اشرافیت کامل از چند ماه پیش بر ورود و خروج دام از استان نظارت دارند و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار