مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار امیدواری کرد و گفت: یکی از مهمترین اولویت‌ها در حوزه ورزش در استان همدان توجه ویژه به حوزه جوانان است، با استفاده از تجربیات قطعا باید با تلفیق توجه به حوزه ورزش و حوزه جوانان بتوانیم روند رو به رشدی را در ورزش و جوانان استان داشته باشیم.
کد خبر: ۷۰۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 23 January 2019
محسن جهانشیر در جلسه شورای ورزش شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز ورزش استان همدان با همه تلاش‌های و علیرغم هزینه و زحمات کشیده شده هنوز به وضعیت و جایگاه مطلوب خود دست پیدا نکرده است.

 وی بیان کرد: باید با همدلی، همفکری و در کنار هم بودن و برای هم بودن این حوزه را تقویت کنیم.

به گزارش تابناک همدان از ملایر؛ جهانشیر تصریح کرد: از همین ابتدای کا ما اولویت‌های خود را بر اساس اهداف و برنامه‌هایمان پیش می‌بریم و امیدواریم آنچه بایسته و شایسته ورزش استان هست بتوانیم انجام دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار امیدواری کرد و گفت: یکی از مهمترین اولویت‌ها در حوزه ورزش در استان همدان توجه ویژه به حوزه جوانان است، با استفاده از تجربیات قطعا باید با تلفیق توجه به حوزه ورزش و حوزه جوانان بتوانیم روند رو به رشدی را در ورزش و جوانان استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما نگاه جوان باورانه است افزود: باید بپذیریم علیرغم همه تلاش‌ها و هزینه‌هایی که شده نتیجه مطلوب را هنوز نتوانسته‌ایم در حوزه ورزش استان بگیریم.

جهانشیر خاطر نشان کرد:جایگاه ورزش استان همدان اینجا نیست، ما در بسیاری از رشته‌های ورزشی سابقه بسیار خوبی داریم و شاید دلیل رشد نکردن و نبود موفقیت در این رشته‌ها کم کاری ما مسئولان، نبود اعتبارات و.. باشد که فقط با همدلی و همفکری می‌توان به راه حل رسید.

وی تاکید کرد: رشد و نمو نهال‌های امروز به مراقبت و تلاش ما بستگی دارد در غیر این صورت در آینده با مشکل مواجه می‌شویم و ما در برایر آیندگان مسئولیم.

مدیر کل ورزش و جوانان همدان در ادامه گفت: امروز در مسئولیت و جایگاهی که هستیم باید برای خدمت به مردم به کار گرفته شودو آنچه وظیفه ما است به نحو مطلوب انجام دهیم.

جهانشیر یادآور شد: در حوزه ورزش همگانی ما از ابتدایی‌ترین مسائل غفلت کردیم و اگر بتوانیم ورزش همگانی را به رشد و توسعه برسانیم نفع آن را درورزش قهرمانی خواهیم دید چرا که استعداد‌هایی که در ورزش همگانی کشف می‌شوند می‌تواند به حوزه ورزش قهرمانی برسد.

جهانشیر اضافه کرد:حداقل باید ۱۰ درصد از جمعیت استان را در حوزه ورزش همگانی با اجرای برنامه‌های ورزش همگانی به ورزشکاران سازمان یافته برسانیم.

وی با بیان اینکه با فرهنگ سازی باید ورزش را در سبد خانواده‌ها جای دهیم گفت: اگر امروز در این زمینه هزینه نکنیم بی شک هزینه‌های سنگین تری را باید در مباحث دیگر بدهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: توجه به ورزش همگانی باید در بین همه اعضای خانواده تقویت شود، داشتن جامعه سالم در گرو داشتن یک خانواده سالم است.

وی با بیان اینکه با ورزش باید سنگر فرهنگی خانواده را حفظ کنیم افزود: امروز ما جوانانی با نشاط در جامعه داریم و مشکل ما خلاء فرهنگی که باید این خلاء نیز پر شود.

جهانشیر اظهار کرد: نگاه ویژه به حوزه ورزش بانوان از دیگر اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است که در این حوزه کاری که شروع شده کار علمی است.

مدیر کل ورزش و جوانان ملایر اضافه کرد: اگر زن خانواده سالم باشد یک خانواده سالم است و باید در این حوزه کمک کنیم که روز به روز شاهد موفقیت در این حوزه باشیم.
 
وی با اشاره به جایگاه ورزش شهرستان ملایر گفت: خوشبختانه فضا فضای خوبی است که نیازمند حمایت است و در این راستا ما نیز تلاش خود را خواهیم داشت.

در ادامه نیز رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ضمن ارائه گزارشی از تعداد ورزشکاران، هیات‌های ورزشی، اماکن و باشگاه‌های خصوصی و.. در شهرستان اظهار کرد: در حوزه جوانان ۲۶ سمن دارای مجوز داریم که ۲۰ سمن فعالیت‌های چشمگیری داشته و جایگاه خوبی را در این زمینه در کشور داریم.
وی تصریح کرد: ورزش شهرستان در حوزه‌های مختلف عمرانی به ویژه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، حمایت از سمن‌ها، هیات‌های ورزشی و.. نیازمند حمایت است.

رضایی عنوان کرد: شهرستان ملایر در حوزه ورزش از گذشته تا به امروز موفقیت‌های خوبی داشته که امیدوارم در رشته‌های صاحب نام به روز‌های طلایی برگردد.

 باب الله فتحی فرماندار ویژه ملایر در جلسه شورای ورزش نیز با اشاره به ظرفیت‌های ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: ملایر شهرستان ورزشی است و جوانان زیادی در عرصه ورزش درخشیدند و مردم انقلابی مردم یک هزار و ۱۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کردند.
 

وی تصریح کرد: جانبازان ملایر در عرصه‌های ورزشی امروز خوش درخشیدند از هر جهت که نگاه کنیم ملایر با توجه به سابقه درخشانی که دارد نیازمند نگاه ویژه و حمایت است.
 
 

فتحی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم ورزش شهرستان ملایر تکمیل ورزشگاه نیمه تمام ۵ هزار نفری ملایر است.
فرماندار ملایر خبر داد: تکمیل استخر سامن، زورخانه ملایر برای ورزشکاران باستانی و.. از دیگر اولویت‌هایی است که نگاه ویژه مسئولان ورزشی استان را می‌طلبد.

وی با اشاره به دستاورد‌های خوب انقلاب طی چهل سال گذشته بیان کرد: امیدواریم با حفظ دستاورد‌های گذشته قطعا در عرصه ورزش آنچه که شایسته و در شان مردم استان و شهرستان است مساعدت وهمکاری لازم را داشته باشیم.

در ادامه سعید کتابی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به اینکه تعدادی از مدال آوران المپیک در سال‌های گذشته از شهرستان ملایر بوده و ورزشکازران این شهرستان در میادین جهانی و ملی صاحب نام هستند بیان کرد: امروز در برخی رشته‌های صاحب نام ملایر کمرنگ‌تر شده که برای بازگشت به روز‌های طلایی ورزش ملایر نیازمند حمایت بیشتر هستیم.

وی خاطر نشان کرد: توجه به ورزش بانوان، ورزش‌های همگانی، تکمیل سالن‌های نیمه تمام و پروژه‌های ورزش روستایی، توجه به ورزش‌های بومی توجه به هیات‌های ورزشی به ویژه هیات‌های ورزشی بانوان و .. از نیاز‌های حوزه ورزش شهرستان ملایر است.

کتابی بر حمایت بیشتر مسئولان ورزش استان از این حوزه‌ها تاکید کرد و گفت:تقویت رشته‌های ورزشی در حواشی شهر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را یک اولویت مهم در ورزش شهرستان است.

وی ادامه دهد:: توجه به ورزش کارمندان و مدیران دستگاه‌ها، استفاده از فضا‌های ورزشی ادارات و دستگاه‌ها برای ورزش‌های همگانی، توجه به ورزش با کمک مراکز علمی و دانشگاهی به صورت علمی، توجه و عزم جدی بخشداران در بخش‌ها و روستا‌ها به مقوله ورزش و.. از نیاز‌های ورزش شهرستان ملایر می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار