مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم تحقق ارتباطی فراگیر از همکاری شرکت مخابرات ایران با پیام‌رسان آی گپ در مورد ارائه سرویس‌های شرکت مخابرات بر بستر این پیام‌رسان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 23 January 2019
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ارائه خدمات متنوع مخابراتی بر بستر پیام‌رسان آی گپخبر داد.
 
مهندس سید مجید صدری با اشاره به لزوم تحقق ارتباطی فراگیر از همکاری شرکت مخابرات ایران با پیام‌رسان آی گپ در مورد ارائه سرویس‌های شرکت مخابرات بر بستر این پیام‌رسان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با تشریح خدمات ارائه‌شده بر بستر پیام‌رسان آی گپ اضافه کرد: به‌زودی امکان ارائه خدمات متنوع مخابراتی شمال پرداخت قبوض، ثبت‌نام و خدمات الکترونیک تلفن ثابت و همچنین خدمات ارزش‌افزوده بر بستر آی گپ فراهم می‌شود.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران با رویکرد حمایت از پیام‌رسان‌هایی داخلی و تخفیف تعرفه ترافیک به میزان یک‌چهارم برای این پیام‌رسان‌ها، به دنبال حمایت از تولید داخلی و همکاری با کسب‌وکار‌های نوین کشورمان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان افزود: علاوه بر خدمات ذکرشده ارائه خدمات مجازی بر بستر آی گپ با امکان تماس از طریق این پیام‌رسان فراهم‌شده و همچنین در بخش کیف پول الکترونیک نیز با ارتباط بین دو مجموعه، تمام مشترکین شرکت مخابرات ایران می‌توانند از طریق اعتبار تلفن خود در پیام‌رسان آی گپ خرید نمایند.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار