جعفر کاویانی‌دلشاد با اشاره به اینکه سیاست‌های جهاد کشاورزی براساس تاکیدات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و حمایت از کالای ایرانی افزایش اشتغال و تولید در بخش کشاورزی است گفت: در ایام دهه فجر امسال قرار است یک طرح صنایع تبدیلی (بوجاری) نیز با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با ایجاد اشتغال برای چهار نفر افتتاح شود.
کد خبر: ۷۰۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 23 January 2019
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین ازافتتاح طرح‌های بخش کشاورزی فامنین با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش فارس، کاویانی‌دلشاد در خصوص راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی جهاد کشاورزی فامنین اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه طرح‌های آب و خاک، تولیدات دامی، شیلات و صنایع تبدیلی قرار است طرح‌هایی افتتاح شود.

وی افزود: در طرح‌های آب و خاک، احداث کانال و مرمت قنوات در قالب پنج پروژه با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال با ایجاد اشتغال برای هفت نفر در شهرستان فامنین افتتاح می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین افزود: در طرح‌های تولیدات دامی و شیلاتی نیز دو پروژه با اعتبار ۵۳ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال با ایجاد اشتغال برای ۱۸ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

کاویانی‌دلشاد با اشاره به اینکه سیاست‌های جهاد کشاورزی براساس تاکیدات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و حمایت از کالای ایرانی افزایش اشتغال و تولید در بخش کشاورزی است گفت: در ایام دهه فجر امسال قرار است یک طرح صنایع تبدیلی (بوجاری) نیز با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با ایجاد اشتغال برای چهار نفر افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع پروژه‌های بخش کشاورزی شهرستان فامنین با اعتبار ۶۵ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال با ۴۰ نفر اشتغالزایی قرار است در ایام دهه فجر امسال افتتاح شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار