رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: یکی از برنامه‌های استان در راستای تامین اقلام ضروری مردم را توزیع گوشت و مرغ منجمد و نظارت بر نحوه توزیع این اقلام دانست و گفت: بیش از ۱۴۹ تن انواع گوشت و مرغ منجمد و برنج در شهرستان رزن توزیع شده است.
کد خبر: ۷۰۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 23 January 2019
محمد سهیلی گفت: امسال ۱۰ هزار و ۴۰۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان رزن انجام شده است.

به گزارش فارس، سهیلی با بیان اینکه شهرستان رزن در بازرسی و نظارت از واحد‌های صنفی و تولید مقام چهارم استان را دارد اظهار کرد: از ابتدای سال بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۸ مور بازرسی از واحد‌های صنفی رزن انجام شده است.

وی افزود: در این بازرسی‌ها ۶۲۸ پرونده تشکیل و اصناف متخلف به پرداخت ۲۶۲ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن با اشاره به مهمترین عناوین تخلف واحد‌های صنفی رزن عنوان کرد: گرانفروشی ۱۵۷ مورد، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا ۱۹ مورد، عدم درج قیمت ۲۰۵ مورد، کم‌فروشی و تقلب ۲۰۵ مورد، عدم صدور فاکتور ۳۰ مورد و سایر تخلفات صنفی ۱۲۳ مورد بوده است.

سهیلی تعداد کل گشت‌های مشترک بازرسی را ۱۰۲ مورد عنوان کرد و گفت: ۱۲۸ مورد پرونده در حوزه‌های مختلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به تعداد بازرسی از واحد‌های نانوانی شهرستان رزن در مدت ۹ ماهه امسال اظهار کرد: بیش از ۲ هزار و ۳۳۲ مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان رزن انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها نانوایی‌های متخلف به پرداخت ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

سهیلی با بیان اینکه بیش از ۹ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ گرم نیز بین مردم شهرستان رزن توزیع شده است اظهار کرد: دو تن مرغ منجمد و چهار تن گوشت منجمد نیز در فروشگاه‌های شهرستان رزن در حال توزیع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار