رئیس پلیس فتای استان همدان توصیه کرد: افراد باید برای خرید از کانال‌های تلگرامی ابتدا از داشتن کد شامد آن کانال مطمئن شوند و در صورت نداشتن این کد به هیچ عنوان اقدام به خرید نکنند.
کد خبر: ۷۰۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 23 January 2019
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از دستگیری یک فروشنده لباس در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد با اعلام این خبر اظهار کرد: پرونده‌ای مبنی بر کلاهبرداری یک فروشنده در فضای مجازی به وسیله راه‌انداری یک کانال تلگرامی فروش لباس با شکایت ۸ نفر در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: این فرد با انگیزه کسب منافع مالی با ایجاد یک کانال تلگرامی برای جلب اعتماد کاربران اقدام به افزایش دروغین اعضای کانال به چند هزار نفر کرده بود و کانال دیگری نیز برای اظهار نظر خریداران راه اندازی کرده که هر عضو با دیدن نظرات و رضایت دروغین مشتریان در کانال اقدام به خرید ازاین فروشنده تقلبی می‌کرد.

سرهنگ سرخوش تصریح کرد: این فروشنده تقلبی، مبلغ ۳۰ میلیون تومان از کاربران اخذ کرده که یکی از مالباختگان به علت شغل فروشندگی لباس ۱۴ میلیون تومان از وی خرید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس فتا پس از اطلاع و پیگیری پرونده، با شگرد‌های فنی این فروشنده تقلبی را دستگیر کرده و در حال حاضر پرونده در حال پیگیری شکایت ۸ شاکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار