پاس هم‌اکنون با ۲۵ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و بالاتر از خود آرمان‌گهر ۲۹ امتیازی را می‌بیند. نفت‌وگاز گچساران در شرایطی با ۲۴ امتیاز در رتبه سوم جا خوش کرده که در صورت برتری برابر پاس می‌توانست جای همدانی‌ها در رتبه دوم را پر کند.
کد خبر: ۷۰۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 23 January 2019
پاس همدان روز گذشته و در جریان هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال در گچساران تیم خوب نفت‌وگاز را متوقف کرد تا همچنان جزو مدعیان صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران باشد.

به گزارش ایسنا، شاگردان احمد جمشیدیان روز گذشته در گچساران برابر تیم نفت‌وگاز این شهر با نتیجه یک بر یک متوقف شدند تا همچنان در رتبه دوم جدول گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور جا خوش کنند و در قامت یک مدعی، راه حضور در ادامه مسابقات را در پیش گیرند.

پاسی‌ها که به‌خاطر دیر روی کار آمدن احمد جمشیدیان، تیم خود را خیلی دیر بسته و فقط چند روز برای آماده‌سازی ابتدایی فصل فرصت داشتند، رفته رفته با درایت احمد جمشیدیدان خود را پیدا کرده و با چند برد پیاپی در پایان نیم‌فصل اول خود را به جمع مدعیان گروه رساندند.

دیر روی کار آمدن جمشیدیان و فرصت‌سوزی پاسی‌ها موجب شد تا قباپوشان، چند بازی ابتدایی لیگ در خانه را متوقف شوند و امتیازات حساس را از کف بدهند و حالا از اقبال بد بازیکن سابق استقلال و سپاهان، پاس باید در نیم فصل دوم چند بازی را پیاپی در خانه رقبا به میدان برود.

نماینده استان همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در هفته آغازین نیم فصل دوم در کرمانشاه برابر بعثت قرار گرفت و تن به نتیجه تساوی داد. آن‌ها در دومین بازی نیم فصل دوم در خانه و در عین ناباوری مغلوب شهرداری بندرعباسِ آرش برهانی شدند. هفته پیش پاسی‌ها در رامشیر، استقلال این شهر را شکست دادند و روز گذشته هم گچساران را در خانه متوقف کردند.

پاسی‌ها این هفته استراحت دارند و هفته بعد دوباره باید در خانه حریف و برابر خیبر خرم‌آباد قرار بگیرند. در واقع قرعه بد پاسی‌ها در نیم فصل دوم لیگ کار این تیم را تا حدودی دشوار کرده است. هرچند پاس از سه بازی اخیر خود در خارج از خانه باختی نداشته و پنج امتیاز هم کسب کرده، اما بدون تردید اگر این قرعه بد به احمد جمشیدیان نمی‌خورد، پاس اکنون وضعیت به‌مراتب بهتری در جدول رده‌بندی داشت.

پاس هم‌اکنون با ۲۵ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و بالاتر از خود آرمان‌گهر ۲۹ امتیازی را می‌بیند. نفت‌وگاز گچساران در شرایطی با ۲۴ امتیاز در رتبه سوم جا خوش کرده که در صورت برتری برابر پاس می‌توانست جای همدانی‌ها در رتبه دوم را پر کند.

با تمام این اوصاف، روند خوب پاسی‌ها در امتیازگیری نشان از این دارد که سبزپوشان اسب خود را برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور زین کرده و اگر مسئولین، این تیم خوب جمشیدیان را زیر چتر حمایتی خود قرار دهند، قطع به یقین پاس دست آخر راهی لیگ یک فوتبال ایران خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار