مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تقویت ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و ورزش بانوان را از برنامه ها‌ی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برشمرد و عنوان کرد: توسعه ورزش بدون کمک و همراهی‌های مردمی میسر نیست.
کد خبر: ۷۰۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 22 January 2019

محسن جهانشیر گفت: استعدادیابی و جانشین پروری در ورزش امری مهم بوده و یکی از سیاست‌های دستگاه ورزش استان همدان ملزم کردن هیئت‌های ورزشی به امر استعدادیابی است.

به گزارش مهر، جهانشیر در جمع هیئت‌های ورزشی شهرستان کبودرآهنگ تقویت ورزش را اولویت برنامه‌ها برشمرد و گفت: اهالی ورزش و پیشکسوتان باید در این مسیر مجموعه ورزش و جوانان استان همدان را یاری کنند.

جهانشیر با تاکید بر پیگیری مشکلات ورزش استان همدان و تلاش برای رفع نقص‌های موجود در کار و برنامه ها، عنوان کرد: نیازمند همراهی بزرگان و افراد دلسوخته ورزش در حل مشکلات هستیم و امیدواریم با همدلی بیشتر در استانی که سفره ورزش در آن گسترده است و نیازمندی‌ها و مطالبات فراوانی نیز دارد، این رسالت خطیر را به سرانجام برسانیم.

وی تلاش برای برقراری نگاه متوازن به تمام شهرستان‌های استان همدان را مورد اشاره قرار داد و بابیان اینکه نگاه عدالت‌محور در توسعه ورزش همدان مدنظر است، اظهارداشت: نگاه شهرستانی و منطقه‌ای در ورزش استان همدان جایی ندارد و در هر جای استان که افرادی شایستگی مدیریت داشته باشند به این موضوع توجه می‌شود.

جهانشیر تقویت ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و ورزش بانوان را از برنامه ها‌ی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برشمرد و عنوان کرد: توسعه ورزش بدون کمک و همراهی‌های مردمی میسر نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نقد منصفانه را عامل پیشرفت برشمرد و با بیان اینکه پذیرای نقد‌های سازنده هستیم، افزود: استعدادیابی و جانشین پروری در ورزش امری مهم و یکی از سیاست‌های دستگاه ورزش استان همدان ملزم کردن هیئت‌های ورزشی به امر استعدادیابی است.

مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان اینکه روابط عمومی‌ها موتور محرکه و کانون تلاش و فعالیت در این عرصه هستند، افزود: هیئت‌های ورزشی باید نسبت به فعال کردن روابط عمومی‌های خود اقدام و با هماهنگی روابط عمومی افرادی را برای این پست انتخاب کنند.

حمدالله چاروسایی با بیان اینکه ارتباط با رسانه و مطبوعات در سایه تعامل ممکن می‌شود، ادامه داد: در پی ارتباط دوسویه و تعامل بیشتر با خبرنگاران و رسانه‌ها هستیم.

وی بر لزوم انسجام و هماهنگی در برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: هیئت‌های ورزشی باید نسبت به تببین برنامه‌ها و موفقیت‌های ورزش استان بعد از انقلاب اهتمام جدی داشته باشند.

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان کبودرآهنگ نیز بااشاره به پروژه نیمه تمام سالن باستانی، سالن اختصاصی کبدی و مجموعه ورزشی بانوان کبودرآهنگ، گفت: شهرستان کبودرآهنگ به لحاظ زیر ساخت‌های ورزشی شرایط خوبی دارد و باید سعی کنیم به زودی پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان را به پایان برسانیم.

فرهاد شکری افزود: استخر مجموعه ورزشی بانوان یکی از این پروژه‌های نیمه تمام است که باید در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

وی افزود: سالن باستانی با مساحت ۹۶۰ متر مربع احداث و برای آن تاکنون ۷۸۰ میلیون تومان هزینه شده و دارای ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی اضافه کرد: استخر بانوان نیز در زیر بنایی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع احداث شده و تاکنون ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای ساخت آن ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار