مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان بیان کرد: سال گذشته ۵۰۰ تن سیب و هزار تن پرتقال در همدان ذخیره سازی شد که امسال خیلی بیشتر از سال گذشته ذخیره سازی خواهیم داشت و توزیع و نرخ میوه تنظیم بازاری بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار در روز‌های پایانی اسفند ماه تعیین می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 22 January 2019
مهدی نجفیان با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی میوه شب عید نیز در همدان در حال انجام است گفت: ذخیره سیب انجام شده و پرتقال نیز وارد سردخانه می‌شود.

به گزارش تسنیم، نجفیان با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی میوه شب عید نیز در همدان در حال انجام است اظهار داشت: ذخیره سیب انجام شده و پرتقال نیز وارد سردخانه می‌شود ضمن اینکه در مورد ذخیره گوشت مرغ نیز در استان مشکلی وجود ندارد.

نجفیان با بیان اینکه برای ذخیره سازی میوه به اندازه کافی هیچ مشکلی نداریم عنوان کرد: ۸۰ درصد سیب وارد سردخانه‌های استان شده و پرتقال به سبب ماندگاری کمتر دیرتر وارد می‌شود تا ضایعات نداشته باشیم.

نجفیان اظهار داشت: هم اکنون سردخانه‌های استان مملو از سیب زمینی است و منتظر خالی شدن فضای آن هستیم که آزاد شدن صادرات سیب زمینی باعث تخلیه آن شده و صادرات به خوبی از همدان در حال انجام است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی همدان افزود: آزاد شدن صادرات سیب زمینی از ۱۰ دی ماه به گمرک ابلاغ شد و از این تاریخ حدود ۲۵ هزار تن از این محصول صادر شد.
وی تصریح کرد: در صورت موافقت استاندار همدان با برپایی نمایشگاه بهاره، برگزاری این نمایشگاه را در محل نمایشگاه‌های دائمی همدان خواهیم داشت و در آنجا نیز عرضه گوشت و ... به قیمت دولتی انجام می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار