حجت‌الاسلام طالب ترکاشوند برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع آزاد و نمایش فیلم در سینمای جوان به مدت ۱۰ روز را از برنامه‌های ایام دهه فجر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر دانست و گفت: این نمایش‌ها از یکم تا ۱۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 22 January 2019
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از رونمایی کتاب «سراب» تالیف ناصر تاجوک در دهه فجر خبر داد و گفت: عصر شعر فجر فاطمی نیز با حضور شعرای انجمن‌های ادبی ملایر در روز نهم بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام ترکاشوند با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در ملایر توسط ارشاد اسلامی ملایر اظهار کرد: با توجه به تقارن این ایام با ایام فاطمیه برنامه‌های این اداره در قالب همایش شعر و داستان فجر فاطمی برگزار می‌شود.

 وی برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع آزاد و نمایش فیلم در سینمای جوان به مدت ۱۰ روز را از برنامه‌های ایام دهه فجر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر دانست و گفت: این نمایش‌ها از یکم تا ۱۲ بهمن ماه برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از برگزاری عصر شعر فجر فاطمی با حضور شعرای انجمن‌های ادبی ملایر در روز نهم بهمن ماه خبر داد و تصریح کرد: برگزاری کارگاه خوشنویسی و نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان ملایر از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در دهه فجر است.

وی در ادامه از رونمایی کتاب «سراب» تالیف ناصر تاجوک در دهه فجر در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ملایر خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب نیز از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

ترکاشوند برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و ویژه‌برنامه فجر فاطمی در کانون عاشقان مهدی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر دانست و اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز در سطح شهرستان با همکاری سایر نهاد‌ها برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز جشن و ویژه‌برنامه‌های چهلمین بهار انقلاب توسط اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شده است خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها شامل جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، مراسم جنگ شادی با حضور هنرمندان ملایری بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار