حجت‌الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برعهده سازمان تبلیغات اسلامی است اظهار کرد: ایجاد یک شبکه تبلیغی برای مبانی انقلاب اسلامی از جمله اهداف این کارگروه است.
کد خبر: ۷۰۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 22 January 2019
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری همایش «جهاد تبیینی» در همدان خبر داد و گفت: این همایش چهارم بهمن‌ماه با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری و با هدف تبیین جایگاه انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، وی گفت: برنامه‌های ۴۰ سالگی با عنوان «جهاد تبیینی» در استمرار قیام فاطمی با ۱۴ هزار برنامه و ۵۳ عنوان در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه این ۱۴ هزار برنامه شامل برگزاری همایش، جشن، گفتمان دینی ـ. سیاسی، برنامه‌های اجرایی در بخش مردمی و در حوزه مبلغان مراکز آموزشی و علمی است عنوان کرد: برخی از این برنامه آغاز شده و در در حال انجام است.

وی با بیان اینکه همایش «جهاد تبیین» متشکل از مبلغان، فعالان دینی و فرهنگی و مسوولان کانون‌ها با حضور گسترده افراد برگزار می‌شود یادآور شد: این همایش چهارم بهمن با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری و با هدف تبیین جایگاه انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دشتکی با بیان اینکه امروز دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب یک نوع جهاد تلقی می‌شود خاطرنشان کرد: تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی همچون گفتمان انقلابی دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان و عموم مردم برگزار می‌شود و بیش از یک‌هزار مبلغ در سطح استان برای تبلیغ اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ ستاد فرهنگی مردمی در روستا‌های استان تشکیل می‌شود افزود: از ابتدای دی‌ماه تا آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست‌های بصیرتی، یک‌هزار و ۱۵ ویژه برنامه برای بانوان انقلابی، فراخوان بانوی مجاهد، برگزاری جشنواره در امتداد نور در ۱۵ موضوع و مباحث قرآنی در ۲۶ سرفصل نیز توسط سازمان تبلیغات برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار