مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به مشکلات اقتصادی که گریبانگیر کشور شده است افزود: چاره این مشکل در بازگشت به مبانی قرآنی و چاره جویی از آیات شریفه است.
کد خبر: ۷۰۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ 22 January 2019
حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی عدم احساس امنیت طاغوت زمان را از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:در سایه انقلاب اسلامی ضریب نفوذ استکبار جهانی در بسیاری از کشور‌های آزادی خواه به صفر رسیده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دشتکی با بیان اینکه هدف امام خمینی (ره) و مردم از انقلاب، ساری و جاری شدن نظام توحیدی و حاکمیت قرآن و عترت در جامعه بوده است، اظهار کرد: انقلاب براساس ارزش‌های دینی و اراده مردمی پایه گذاری شده و امام خمینی (ره) با دل مردم انقلاب را آغاز کردند و از همین جهت است که با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی همچنان انقلاب، در دل آحاد مردم جای دارد.

وی با بیان اینکه مبانی اولیه انقلاب بر اساس حاکمیت قرآن و اسلام با محوریت جامعه بوده است که نمود آن در برنامه‌های انقلابیون و شعار‌های انقلابی دیده می‌شود، افزود: بدیهی و طبیعی است که در نظام توحیدی و طبیعی، خداوند خالق همه مخلوقات بوده و هرکس به دنبال سعادت دنیوی و آخروی است، باید در سایه قرآن و اهل بیت به هدف خود برسد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی همدان عدم احساس امنیت طاغوت زمان را از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: امروزه با الگوگیری کشور‌های مسلمان و غیرمسلمان از انقلاب بزرگ ایران، فرهنگ اسلام و تشیع و ایثار و شهادت در جهان نهادینه شده است.

دشتکی با بیان اینکه در سایه انقلاب اسلامی ضریب نفوذ استکبار جهانی در بسیاری از کشور‌های آزادی‌خواه به صفر رسیده است گفت: با وجود همه این توطئه‌ها انقلاب اسلامی ما امروز به بلوغ تمام عیار خود رسیده است و با وجود اختلاف سلیقه در روش‌ها همچنان مبانی اساسی انقلاب اسلامی پابرجا بوده و بر تحقق آن تاکید داریم.

وی ضمن تأکید بر تبیین جایگاه والای انقلاب برای آحاد مردم و سایر ملت‌ها افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دلزدگی، ناامیدی و خستگی بر ملت‌ها و دولت‌ها سایه انداخته بود، حتی سرمداران استعمار و استکبار و مبلغان فکری و اندیشه‌ای آنان نیز دچار نوعی ناامیدی شده بودند که این قصه به کجا خواهد رسید.

دشتکی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته از تولد انقلاب اسلامی هرجاکه استکبار با ملت ایران چنگ در چنگ شده با سرافکندگی شکست خورده است تصریح کرد: چهل سالگی انقلاب اسلامی به معنای بلوغ این نهضت است و همه بخش‌های اقتصادی، سیاسی، آموزشی و فرهنگی کشور باید پا به پای انقلاب به بلوغ رسیده باشند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که گریبانگیر کشور شده است افزود: چاره این مشکل در بازگشت به مبانی قرآنی و چاره جویی از آیات شریفه است.

دشتکی با بیان اینکه فاصله گرفتن از مبانی قرآنی موجب بروز و ظهور گرفتاری‌هایی شده که ناشی از بی برنامه بودن و سیاستگذاری و اجرای نادرست است که در این ارتباط باید چاره اندیشی شود تاکید کرد: بلوغ انقلاب اسلامی شادمانی دوستداران و ناخوشی و عصبانیت دشمنان انقلاب را به دنبال دارد و نباید اجازه بدهیم مشکلات اقتصادی این شیرینی را به کام مردم تلخ کند.

وی تحقق کامل عدالت اجتماعی را در گرو حاکمیت اسلامی بر مبنای قرآن دانست و افزود: یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی ایران، دستیابی به موفقیت‌های بزرگ در حوزه‌های بهداشت، درمان، پزشکی، کشاورزی، فرهنگی، دانشگاهی، اختراعات و تکنولوژی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه با تاکید بر ضرورت انتقال دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران به نسل‌های امروزی، بیان کرد: به منظور آشنایی نسل امروزی با دستاورد‌ها فواید و نکات مثبت انقلاب باید به آن‌ها منتقل شود تا نسل جوان هم بتوانند به خوبی از انقلاب دفاع کنند.

دشتکی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال هویت زدایی در بین مسلمانان هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا دین را بد جلوه دهند در این شرایط باید باور‌ها و اعتقادات مردم قوی‌تر شود تا هیچ دشمنی نتواند هویت افراد را نشانه بگیرد، گفت:حاکمیت طاغوت قبل از سال ۵۷ مخالف مبانی اعتقادی بود و اکنون حاکمیت اسلامی حامی و مروج امور فرهنگی و دینی است.

وی با تاکید بر ضرورت بهره برداری از ظرفیت مردمی و بویژه دانشگاه‌ها در برگزاری این جشن بزرگ بیان کرد: پایداری انقلاب اسلامی در مقابل استکبارجهان، پیشرفت‌های علمی و فناوری ایران اسلامی در عصر فناوری و ارتباطات جهانی، همراهی مردم در عرصه‌های مختلف، واگذاری برخی کار‌های حکومتی به بخش خصوصی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در قسمت‌های مختلف، اعم از ورزشی، فرهنگی، هنری، رسانه و صنعت به‌عنوان موضوعات اصلی برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار