فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه برای استمرار انقلاب اسلامی باید روحیه جهاد و شهادت حفظ شود گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بار‌ها فرموده اگر ما بخواهیم از خطراتی که دشمن برای ما ترسیم کرده عبور کنیم باید مدیرانی با روحیه جهادی داشته باشیم.
کد خبر: ۷۰۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ 20 January 2019
سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه قدرت و عظمت جمهوری اسلامی پیشتاز بوده و کشور ما به سمت اقتدار بیشتر حرکت می‌کند گفت: هستند کسانی که سر عناد با این نظام دارند و نمی‌خواهند بزرگی و عظمت آن را ببینند.

 به گزارش فارس، سردار مجیدی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عملیات کربلای ۵ اظهار کرد: دشمن در این عملیات طراحی کرده بود که ما نتوانیم از این کانال عبور کنیم، اما با توکل به خدا و توسل به حضرت زهرا (س) توانستیم از این کانال عبور کرده و منطقه را پاکسازی کنیم.

وی افزود: مرور روز‌های پرالتهاب و پرخاطره عملیات کربلای ۵ ما را یاد این جمله معروف امام راحل می‌اندازد که فرمود: «این موفقیت تنها عنایت و توکل بر خدا بود».

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه در استان همدان یک‌هزار شهید در عملیات کربلای ۵ تقدیم انقلاب شده است گفت: به لحاظ حساسیتی که دشمن در عملیات کربلای ۵ در منطقه داشت اگر در این عملیات پیروز نمی‌شدیم دشمن یک بار دیگر برای اشغال خرمشهر قدم برمی‌داشت.

وی تصریح کرد: ما امروز به استان همدان و رزمندگان مخلص آن در هشت سال دفاع مقدس افتخار می‌کنیم که در عملیات کربلای ۴ و ۵ بهترین کارنامه را از خود به جای گذاشتند.

سردار مجیدی با اشاره اینکه ما هر چه در انقلاب اسلامی داریم از روحیه ایثارگری، جهاد و شهادت است افزود: اگر به قبل از انقلاب برگردیم می‌بینیم همه کسانی که برای به ثمر رسیدن این انقلاب تلاش کردند تنها با همین فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی توانستند آن را به ثمر برسانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه امروز بسیاری از کشور‌ها روابط دیپلماتیک خود را با کشور ما حفظ کرده و همچنان در کنار ما هستند گفت: کسانی که در کنار ایران هستند با عزت و سربلندی کشورشان در برابر ظلم ایستاده و به حیات خود ادامه می‌دهند که نمونه آن کشور‌های اسلامی سوریه، عراق، لبنان و... است.

وی تنها راه مقابله با دشمن را حفظ روحیه ایثارگری و شهادت دانست و تصریح کرد: امروز ما در صنایع موشکی در دنیا حرف برای گفتن داریم و این به خاطر روحیه جهادی در مدیران آنهاست.

سردار مجیدی اظهار کرد: می‌طلبد کشور ما به سمت و سویی برود که هرگز دستمان را به سمت دشمن دراز نکنیم و اگر در مدیران ما اشکالی وجود دارد باید آن را رفع و رجوع کنند.

وی گفت: امروز مدیران ما در خدمت به مردم نباید به ساعت کاری اکتفا کنند و به فرموده رهبری نیاز است با وجود برنامه‌هایی که در حال حاضر داریم و با دشمن می‌جنگیم نیاز داریم تا ستاد فرماندهی را در اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به مشکلات و تحریم‌های امروز دشمن در جنگ اقتصادی علیه ملت ایران گفت: باید با حفظ روحیه جهادی و تلاش و ایثارگری بر دشمن در این جنگ پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم تصریح کرد: با گذری به ۴۰ سال گذشته انقلاب درمی‌یابیم اگر آن روحیه جهادی نبود امروز در این جایگاه نبودیم.

سردار مجیدی به سایر دستاورد‌های انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: پیشرفت در زمینه پزشکی، نانو، علم و فناوری از مهمترین دستاورد‌هایی است که امروز به آن افتخار می‌کنیم در حالی که اوایل انقلاب پزشکان خارجی در ایران حضور داشتند، اما امروز حتی بزرگترین پزشکان در اروپا و آمریکا پزشکان ایرانی هستند.

وی گفت: باید دید کشوری که ۴۰ سال تحریم بود و مراقبت ویژه شد تا نتواند روی پای خود بایستد و رشد کند امروز در چه وضعیتی قرار دارد؟

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان اضافه کرد: آمریکایی که یکه‌تاز بود رئیس جمهورش میلیارد‌ها دلار هزینه می‌کند، اما برای سفر به خاورمیانه شبانه و مخفیانه وارد کشور‌های این منطقه می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز قدرت و عظمت جمهوری اسلامی همچنان پیشتاز بوده و کشور ما به سمت اقتدار بیشتر حرکت می‌کند تصریح کرد: هستند کسانی که سر عناد با این نظام دارند و نمی‌خواهند بزرگی و عظمت نظام را ببینند.

سردار مجیدی با اشاره به اینکه منافقان و بدخواهان نظان همچنان به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه بین مردم و کشور هستند افزود: باید مراقب باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص خطر نفوذ که بیش از ۱۲۰ بار آن را تکرار فرمودند: گفت: باید دقت کنیم مبادا خطر نفوذ در دستگاه‌های ما وارد شود؟

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان اضافه کرد: همه آن‌هایی که آمریکا را برای ما فرشته نجات معرفی می‌کردند امروز وضع آمریکا و فرانسه را ببینند.

وی با اشاره به اینکه نگاه مردم ما در کشورمان نگاهی اسلامی، اعتقادی و انقلابی است گفت: خداوند عنایت خود را به ما بار‌ها مرحمت کرده و قطعا از این سختی‌ها نیز عبور خواهیم کرد و آینده روشن را در پیش رو داریم.

سردار مجیدی با اشاره به فرمایشات و سخنان ارزنده رهبری از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز تصریح کرد: همه فرمایشات رهبری از روی حکمت بوده و تا به امروز نیز محقق شده است، اگر ایشان امروز می‌گوید «زمان افول آمریکا رسیده» کاملا این موضوع هویداست.

وی اقتدار جمهوری اسلامی را حاصل ایستادگی و مقاومت مردم دانست و افزود: مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند، اما همچنان پای آرمان‌های رهبری و انقلاب ایستاده اند، برنامه‌های دشمن یکی پس از دیگری شکست خورده که این به خاطر پای کار بودن مردم است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق سپاه ناحیه ملایر ایشان را فردی باتقوا، جهادگر، دارای روحیه جهادی و ایثار دانست و گفت: حضور در هشت سال دفاع مقدس افتخاری بزرگ در کارنامه گذشته ایشان است و حضور در سوریه در کنار سایر مدافعان حرم نیز از افتخارات سرهنگ ابراهیمی است.

وی ضمن تقدیر از خدمات ایشان بر همکاری مدیران دستگاه‌ها با فرمانده جدید سپاه ناحیه ملایر تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین مشکلات امروز در کشور و در شهرستان‌ها آسیب‌های اجتماعی است که نیاز است با وحدت و همدلی و در کنار هم بودن برای رفع آن تلاش شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار