عضو شورای شهر همدان با اشاره به فعالیت محدود گرم‌خانه خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت اعتبار و کمبود امکانات، گرم‌خانه همدان توانایی پذیرش و فعالیت ۲۴ ساعته در راستای حمایت از افراد بی خانمان را در این روز‌های سرد زمستانی ندارد.
کد خبر: ۷۰۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ 20 January 2019
علی فتحی با بیان اینکه فعالیت گرم‌خانه تا ساعت ۸ صبح است، از فعالیت این مرکز در روز‌های سرد تا ساعت ۱۰ خبر داد.

به گزارش ایسنا، فتحی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به بارش برف و کاهش دما، فعالیت گرم‌خانه یک ساعت قبل ازغروب شروع و تا ساعت ۱۰ صبح ادامه دارد که دراین مدت پذیرای افراد بی خانمان است.

وی ادامه داد: در ۲ روز گذشته، ۷۰ نفر به این مرکز مراجعه کرده و از خدمات رفاهی گرم‌خانه از جمله لباس گرم و مخصوص، حمام و کمد اختصاصی بهره‌مند شده‌اند.

فتحی تصریح کرد: بر اساس قانون، راه اندازی گرم‌خانه از وظایف شهرداری و تامین اعتبار آن بر عهده سازمان بهزیستی است، اما متاسفانه بهزیستی، در انجام این وظیفه به خوبی عمل نکرده و به تامین اعتبار این مرکز توجهی ندارد.

وی با اشاره به فعالیت محدود گرم‌خانه خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت اعتبار و کمبود امکانات، گرم‌خانه همدان توانایی پذیرش و فعالیت ۲۴ ساعته در راستای حمایت از افراد بی خانمان را در این روز‌های سرد زمستانی ندارد.

فتحی بیان کرد: اکنون گرم‌خانه فقط دارای یک دوش آب گرم برای مراجعه کنندگان است که درصدد این هستیم تعدادی دوش حمام و کمد اختصاصی به امکانات این مرکز اضافه کنیم.

عضو شورای شهر در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه در فصل سرما و روز‌های سرد قرارداریم فراخوانی به تمام ارگان‌ها از جمله رانندگان شهرداری، رفتگر‌ها و پلیس درراستای دعوت افراد بی خانمان به این مرکز داده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار