فرماندار اسدآباد گفت: ۱۱ کمیته در راستای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب در این شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۷۰۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 20 January 2019
کریم حمیدوند گفت:ناکارآمدی برخی از مدیران نباید به نظام منتسب شود چرا که این امر موجب تبلیغات منفی دشمنان علیه نظام بوده و نشاط و امید را از جامعه می‌گیرد.

به گزارش ایسنا،کریم حمیدوند در ستاد هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب خطاب به مدیران دستگاه‌های اداری اظهار کرد:ما حزب سیاسی نیستیم و همه جز دستگاه‌های نظام به شمار می‌رویم که باید با هم‌افزایی در تقویت یکدیگر کوشیده و برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ۱۱ کمیته در راستای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب در این شهرستان افزود:دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، زنگ انقلاب، مسابقه وبلاگ نویسی، مسابقات ورزشی، سرکشی از خانواده شهدا، اعزام راویان به مدارس، اردو‌های جهادی، مراسم تجلیل از شهدا والفجر ۸، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، جشنواره منادیان فرهنگ، مسابقات نقاشی، نشست‌های روشنگری با موضوع دستاورد‌های انقلاب، مسابقه کاریکاتور در سطح مدارس، گفتمان دینی، جشن انقلاب، نمایشگاه هنر‌های دستی، برپایی عکس انقلاب از جمله اهم برنامه‌هایی است که در دهه فجر امسال به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب در این شهرستان برگزار خواهد شد.

حمیدوند در ادامه ضمن تاکید بر ایجاد نشاط و امید در برنامه‌های در دست اجرا کمیته‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب تصریح کرد:حضور و مشارکت جوانان و مردم در برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب از نقش موثری در برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های امسال دهه فجر برخوردار خواهد بود.

وی همچنین خاطر نشان کرد:به برکت نظام امروز در بیشتر روستا‌های شهرستان زیرساخت‌های اولیه وجود دارد و روستا‌ها برای توسعه هر چه بیشتر خود نیازمند نیاز‌های ثانویه بوده که از بخشداران درخواست داریم این روستا‌ها را به صورت جدول و آمار و ارقام برای بیان و تبییت دستاورد‌های انقلاب ارائه دهند.

حمیدوند با تاکید بر پای کار آوردن تشکل‌های غیر دولتی، استفاده از ابزار نوین، استفاده از ظرفیت دهیاران و شورا‌ها و جوانان در برنامه‌های دهه فجرخاطر نشان کرد: کشور ایران اسلامی امروز در اوج یک نقطه تاریخی قرار دارد و فشار اقتصادی، روانی و عملی در جامعه و کاهش اعتماد اجتماعی از جمله هدفگذاری‌های دشمنان بر علیه نظام بوده که باید با برنامه‌ها و ابزار نوین ما نیز در مقابله با حربه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران بایستیم.

وی با اشاره به وحدت همه جانبه، بر تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران تاکید و افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌ها نباید محدود به زمان شود و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها و فضای مجازی با ارائه آمار مستدل و صحیح و توسعه پتانسیل‌های فرهنگی و هنری نیز ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار