کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه روز دوشنبه موج ضعیف بارشی وارد استان می‌شود که بارش‌ها در آن چشمگیر نیست یادآور شد: از مسافران و رانندگان تقاضا می‌شود به دلیل یخبندان در هنگام عبور از گردنه‌ها لوازم ایمنی همراه خود داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 19 January 2019
سید محسن موسوی از تداوم سرما در همدان تا اواسط این هفته خبر داد و گفت: به دلیل وجود رطوبت در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده برف و باران دور از انتظار نیست.

به گزارش فارس، سید موسوی با بیان اینکه وضعیت جوی استان تا سه روز آینده نسبتاً پایدار گزارش شده است اظهار کرد: به دلیل وجود رطوبت در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده برف و باران دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه تا اواسط هفته فعلاً بارشی وجود ندارد و فقط در برخی از نقاط کوهستانی احتمال نزول رحمت الهی به صورت محدود وجود دارد افزود: سرما تا چند روز آینده مهمان همدانی‌ها خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان همدان با منفی ۱۵ درجه سانتیگراد سردترین و نهاوند با سه درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بودند عنوان کرد: دمای فعلی همدان صفر درجه سانتیگراد گزارش شده است.

موسوی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های انجام گرفته سرمای دیروز و امروز در استان از منفی ۱۵ درجه سانتیگراد تجاوز نکرده است خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها این سرما از ۱۵ درجه بیشتر نخواهد شد و تا چند درجه در نوسان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار