مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه امیدواریم سال‌های ‏آینده شاهد کاهش پوسیدگی دندان و هزینه‌های بالای آن باشیم خاطرنشان کرد: متاسفانه بیش از ۹۰ درصد افراد جامعه درگیر یکی ‏از مشکلات دهان و دندان هستند.
کد خبر: ۷۰۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ 19 January 2019
مومنعلی دارابی از ارائه ۸۰۰ خدمت دندانپزشکی رایگان در روستا‌های نهاوند خبر داد.

به گزارش فارس، دارابی از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در شهرستان نهاوند خبرداد و اظهار کرد: کلینیک سیار دندانپزشکی در دو روستای نهاوند استقرار یافت و خدمات رایگان ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه در بیست و هشتمین روز ارائه خدمات دندانپزشکی در روستای چنار و عسگرآباد نهاوند حضور یافتیم گفت: ۸۰۰ خدمت دندانپزشکی رایگان در این روستا‌ها ارائه شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با بیان اینکه خدمات فیشورسیلانت، ترمیم، جرم‌گیری و معاینه در مناطق شهرستان نهاوند ‏برای گروه هدف ارائه شد، افزود: این اقدام در راستای کنترل پوسیدگی دندان در دانش‌آموزان مورد توجه قرار گرفته است.

دارابی با بیان اینکه ‏ طبق برنامه‌ریزی‌ها هر سال دو بار خدمات فلورایدتراپی در مدارس انجام می‌شود، تاکید کرد: از ابتدای سال بیش از ۱۷ هزار دانش آموز ابتدایی شهرستان نهاوند خدمات وارنیش فلوراید دریافت کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار