معاون درمانگاه تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه در ۹ ماه امسال ۶۱ هزار و ۲۹۹ مورد ویزیت بیمار توسط پزشکان عمومی این درمانگاه انجام گرفته خاطر نشان کرد:این میزان ویزیت بیمار درمانگاه نسبت به ۹ ماه سال گذشته با ۷۲ درصد رشد همراه بوده است.
کد خبر: ۷۰۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 19 January 2019
معاون درمانگاه تامین اجتماعی استان همدان گفت:: درمانگاه تامین اجتماعی کنونی اسدآباد در زمان احداث متاسفانه جانمایی مناسبی نداشته و به همین دلیل در حاشیه شهر احداث شده و دیگر امکان ساخت و احداث درمانگاه تامین اجتماعی جدید در این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن عروتی موفق اظهار کرد:زمین درمانگاه تامین اجتماعی اسدآباد در سال ۸۵ خریداری شد که این زمین جانمایی مناسبی نداشت و درمانگاه در حاشیه شهر احداث و ساخته شده که این امر تردد مراجعان به این درمانگاه را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه امکان ساخت و احداث درمانگاه جدید در این شهرستان وجود ندارد افزود:باید مشکلات موجود درمانگاه کنونی تامین اجتماعی شهرستان را مرتفع کرد که مرتفع شدن بخشی از این مشکلات به تامین اجتماعی استان و بخشی به شهرستان مرتبط است.

عروتی موفق وجود سگ‌های ولگرد و آب‌های سطحی جمع شده در اطراف این درمانگاه را یکی از مشکلات عنوان کرد و یادآورشد:از شهرداری شهر اسدآباد خواستاریم نسبت به مرتفع شدن این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین با بیان اینکه در حال حاضر درمانگاه تامین اجتماعی اسدآباد به نسبت دیگر درمانگاه‌های استان شرایط مناسبی دارد تصریح کرد:این درمانگاه در سال گذشته تنها دارای یک پزشک عمومی بوده که امسال برای این درمانگاه ۳ پزشک عمومی و یک دندانپزشک جذب شده و در آینده نزدیک یک پزشک دارو ساز نیز برای درمانگاه جذب خواهیم کرد.

عروتی موفق تعداد بیماران ویزیت شده توسط واحد دندانپزشکی درمانگاه اسدآباد را ۳ هزارو ۲۹۴ نفر اعلام کرد و یاد آورشد:مراجعه به بخش مامایی ۷ هزار و ۷۵۸ نفر با ۳۰ درصد رشد، مراجعه به داروخانه ۵۷ هزار و ۹۵۲ مورد با ۷۵ درصد رشد، مراجعه به آزمایشگاه با ۶ هزار و ۱۲۲ مورد و ۲۴ درصد رشد نسبت به سال گذشته از دیگر خدمات ارائه شده این درمانگاه در ۹ ماه امسال به مراجعه کنندگان به شمار می‌رود.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان دربخش درمان مستقیم دارای ۸ درمانگاه مستقیم در سطح استان است، گفت:در حال حاضر بیمارستان آتیه ۱۵۶ تخت فعال و بیمارستان غرضی ملایر دارای ۱۴۱ تخت فعال بوده که از نظر تخت فعال استان همدان در سطح کشور رتبه پنجم و از نظر آمار بیمه شده رتبه بیست و دوم را دارد.

عروتی موفق همچنین با اشاره به خدمات رسانی درمانگاه‌های تامین اجتماعی، نهاوند، تویسرکان اسدآباد و رزن اظهار کرد: استان همدان از نظر تخت فعال در سطح کشور جلو بوده و سرانه درآمد بیمه شده همدان در سطح سازمان رتبه ۲۳ را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار