رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به راه اندازی طرح پایش یا پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای گفت: با توجه به اینکه واحد ملایر قرار است یکی از سوله‌های خود را به فروشگاه زنجیره‌ای تبدیل کند، مدیریت بازرگانی و مدل اداره فروشگاه زنجیره‌ای در کنار موضوع کشمش و صنعت مبل می‌تواند به عنوان یکی از چالش‌ها و موضوعات پژوهشی در طرح پایش ثبت شود و دانشجویان این واحد دانشگاهی می‌توانند دوره‌های مهارتی خود را در این فروشگاه طی کنند.
کد خبر: ۷۰۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 18 January 2019
محمدمهدی طهرانچی با بیان اینکه این دانشگاه اقتصاد دانش بنیان را دنبال می‌کند، گفت: مردم با حمایت خود برای ایجاد و توسعه دانشگاه آزاد سرمایه‌گذاری کردند.

به گزارش تسنیم، طهرانچی در دیدار با نمایندگان اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد واحد ملایر و تویسرکان اظهار داشت: اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی باید با اقتصاد شهر‌ها گره بخورد و محصول کشاورزی کشمش و صنعت مبل دو محصول شاخص ملایر است.

طهرانچی بیان کرد: زمانی که دو محصول کشمش و مبل در این استان رونق دارد و درآمد مردم به آن وابسته است، نیاز نیست واحد ملایر به موضوعات دیگری بپردازد و باید تمرکز خود را بر روی این دو موضوع بگذارد به طوری که اگر رشته طراحی صنعتی، مدیریت بازرگانی، کشاورزی، نساجی و گرافیک ارائه می‌شود، باید محوریت آن صنعت مبل یا محصول کشمش باشد.

وی تأکید کرد: مردم ملایر و سایر شهر‌ها برای ایجاد و توسعه دانشگاه آزاد سرمایه گذاری کردند، پس این دانشگاه هم باید در توسعه شهر‌ها نقش آفرین باشد و اگر به مردم فکر کردیم، آن‌ها هم جوانانشان را برای تحصیل و آموزش به ما می‌سپارند.

طهرانچی گفت: اقتصاد دانش بنیان باید مقوم آموزش و پژوهش باشد و فعالیت‌های اقتصادی در دانشگاه باید جلادهنده و قوام بخش این دو حوزه باشد.

وی با تاکید بر اینکه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورود به استارتاپ‌ها توجه ویژه داشته باشند، مطرح کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهر ملایر، انتظار است که ۲۰ استارتاپ در حوزه تولید، بسته بندی، خشک کردن و صادرات کشمش در واحد ملایر فعال باشد.

رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: انتظار نداریم که یک دانشگاه در همه حوزه‌ها کار کند، بلکه تأکید ما این است که وقتی می‌بینیم دو محصول کشمش و مبل در شهری رونق دارد، دانشگاه آزاد هم فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را در آن واحد به این موضوعات اختصاص دهد.

طهرانچی با اشاره به راه اندازی طرح پایش یا پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای گفت: با توجه به اینکه واحد ملایر قرار است یکی از سوله‌های خود را به فروشگاه زنجیره‌ای تبدیل کند، مدیریت بازرگانی و مدل اداره فروشگاه زنجیره‌ای در کنار موضوع کشمش و صنعت مبل می‌تواند به عنوان یکی از چالش‌ها و موضوعات پژوهشی در طرح پایش ثبت شود و دانشجویان این واحد دانشگاهی می‌توانند دوره‌های مهارتی خود را در این فروشگاه طی کنند.

وی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد خواست که به خواسته‌ها و وضعیت دانشجویان رسیدگی کرده و امانت‌دار خوبی باشند، چرا که خانواده‌ها فرزندانشان را به دانشگاه آزاد اسلامی می‌سپارند که از شهرشان دور نشوند و فرهنگ شان حفظ شود، بنابراین باید به موضوعات دینی و فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار