مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر از افتتاح ۶ پروژه بهسازی و آسفالت روستا‌های شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: برای این تعداد طرح نیز ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۷۰۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 18 January 2019
داوود سوری از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۴ پروژه بنیاد مسکن ملایر همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش فارس، سوری با بیان اینکه از مجموع ۲۰۳ روستای دارای سکنه شهرستان ملایر عملیات بهسازی ۱۱۳ روستا انجام شده است اظهار کرد: در ۷۱ روستا فاز اول بهسازی و در ۳۲ روستا نیز فاز دوم بهسازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی بهسازی هشت روستا نیز در دهه فجر صورت می‌گیرد افزود: بهسازی بقیه روستا‌ها نیز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح شده که هنوز مصوب نشده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر گفت: امیدواریم در کمیته برنامه‌ریزی سال ۹۸ با توجه به نیاز روستا‌ها اعتبار مورد نیاز برای بهسازی این روستا‌ها تخصیص پیدا کند.

وی با بیان اینکه از ۲۶ هزار واحد روستایی شهرستان ملایر ۱۵ هزار و ۵۱۹ واحد مقاوم‌سازی شده است گفت: ۵۳ درصد واحد‌های روستایی شهرستان ملایر مقاوم‌سازی شده‌اند.

سوری با بیان اینکه در راستای مقام‌سازی واحد‌های مسکن روستایی بانک‌های عامل همکاری خوبی با ما داشتند تصریح کرد: انتظار داریم این همکاری‌ها قوی‌تر شود و با توجه به زلزله‌خیزی نهاوند به عنوان شهرستان همجوار ملایر مساعدت لازم برای مقاوم‌سازی سایر واحد‌های مسکن روستایی ملایر انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه همزمان با دهه فجر ۱۴ پروژه بنیاد مسکن ملایر کلنگ زنی و افتتاح می‌شود گفت: این تعداد شامل کلنگ زنی هشت پروژه بهسازی در هشت روستای شهرستان است که فاز اول بهسازی این روستا‌ها کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر اضافه کرد: برای کلنگ‌زنی بهسازی این روستا‌ها ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

سوری اضافه کرد: از این میزان یک‌میلیارد تومان از محل بنیاد مسکن و قیر رایگان برای روستا‌ها و یک‌میلیارد تومان نیز با مشارکت دهیاری‌ها برای مشارکت در اجرای آسفالت روستا‌ها تخصیص یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار