نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: این کشور به برکت خون صد‌ها هزار شهید به اینجا رسیده تا بدون اتکا به استکبار بر روی پای خود بایستد و با تمام مشکلات برای حفظ مبانی انقلاب که همان ظلم‌ستیزی است تلاش کند.
کد خبر: ۷۰۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 18 January 2019
امیر خجسته گفت: امروز روزگار عادی کار کردن نیست، چون دشمن کشور عادی کار نمی‌کند به همین خاطر همه با ایجاد یک تفکر جهادی باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم کشور را از وضع کنونی خارج کنیم.

به گزارش فارس، خجسته در جمع مسوولان، معتمدین و مردم شهر قهاوند اظهار کرد: امروز تمام استکبار و دشمنان خونی انقلاب دست در دست تلاش می‌کنند تا در چهلمین سال انقلاب کاری بکنند که شالوده این حرکت عظیم مردمی که تاریخ و معادلات دنیا را سال‌ها به هم ریخته متزلزل شود.

وی گفت: برای خنثی‌سازی این موضوع باید همه در کنار هم بایستیم و دوش به دوش هم برای پایداری و موفقیت این کشور تلاش کنیم.

وی گفت: امروز دشمن راهی به جز هدف قرار دادن معیشت مردم و ایجاد پروژه ناراضی‌سازی برای مقابله با ما ندیده است که باید مراقب این ترفند دشمن باشیم.

خجسته افزود: آمریکا، اسرائیل و دولت‌های خودفروخته عربی که بخش عظیمی از مراودات مالی دنیا را در انحصار خود دارند شاید سنگین‌ترین تحریم‌های یکجانبه و غیر قانونی که برای یک کشور تا به امروز برنامه‌ریزی شده را برای ما اعمال کرده‌اند.

وی اظهار کرد: امروز روزگار عادی کار کردن نیست، چون دشمن کشور عادی کار نمی‌کند به همین خاطر همه با ایجاد یک تفکر جهادی باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم کشور را از وضع کنونی خارج کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار