شهردار همدان با اشاره به اینکه این نمایشگاه در دو بخش موزه عبرت و شهدای ترور همدان برگزار خواهد شد، افزود: موزه عبرت این نمایشگاه شامل حداکثر آثار و امکانات همچون اسناد، مدارک، عکس و تعدادی از وسایل قابل انتقال از موزه عبرت به همدان است.
کد خبر: ۷۰۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ 16 January 2019
عباس صوفی عنوان کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه موزه عبرت و ضدتروریسم در تالار قرآن این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، صوفی با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی شهدای بزرگی همچون احمدی روشن توسط گروهک‌های ضد انقلاب به شهادت رسیده اند، اضافه کرد: بخش مرتبط با شهدای ترور همدان نیز شامل نمایشگاه ضد تروریسم از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در قالب کلیپ، عکس، دستاورد‌های مبارزاتی با تکفیری‌ها، المان شهدای مدافع حرم و ... به نمایش درخواهد آمد.

شهردارهمدان گفت: این نمایشگاه با غرفه‌ها و برنامه‌های جانبی بسیار، تلفیقی است از عکس، کلیپ، پوستر، صحنه سازی، کشفیات و اطلاعات و ... برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با حقایق اوایل انقلاب.

صوفی گفت: در این نمایشگاه گوشه‌اى از رشادت‌هاى مردم و مسئولان انقلابى کشور در مبارزه با طاغوت، اقدامات تروریستی دشمن و همچنین بخشی از فعالیت‌های عملیاتی و اطلاعاتی ضد تروریسم ایران به نمایش در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی با برنامه‌های جانبی بالا برای اولین بار در استان انجام می‌گیرد، ابراز کرد: این نمایشگاه از ۳۰ دی ماه لغایت ۲۲ بهمن در محل مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی همدان از ساعت ۱۶ الی ۲۰ هر روز پذیرای عموم مردم خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار