رییس کل دادگستری همدان بیان کرد: باید با پرهیز از استفاده از ابزار حبس و زندانی کردن فرد معتاد اقدام به معرفی آنان به مراکز نگهداری و مراقبت و ترک اعتیاد کرده و بر روش، شرایط و عملکرد این مراکز نظارت داشت.
کد خبر: ۷۰۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ 16 January 2019
توکل حیدری با بیان اینکه خطرات موادمخدر تمامی لایه‌های جامعه را مورد هدف قرار داده است گفت: اکنون موضوع مواد مخدر به عنوان جبهه‌ای سازمان یافته علیه مردم و نظام اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، حیدری در نشست با اعضای کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر اضافه کرد: هزینه قاچاق موادمخدر باید برای عاملان به نحوی افزایش یابد که بازدارنده باشد.

وی ادامه داد: برای افزایش هزینه جرم قاچاق موادمخدر باید اعضای کمیته شناسایی اموال فروشندگان مواد افیونی بیش از پیش فعال شوند که تلاش برای تحقق این موضوع به منزله غفلت مسئولان از سایر فروشندگان خرد مواد مخدر در شهر‌ها نیست.

رییس کل دادگستری همدان بیان کرد: برای مبارزه با این هجمه گسترده باید علاوه بر نهاد خانواده سایر نهاد‌های علمی، فرهنگی، و آموزشی که تکالیفی عهده دار هستند به صورت جدی وارد عرصه مبارزه با مواد مخدر شوند.

حیدری اظهار داشت: مبارزه واقعی با موادمخدر در این استان متوجه سر شاخه‌های اصلی ترانزیت و توزیع این مواد است.

رییس کل دادگستری همدان گفت: معتاد از نظر قانون، بیمار نیازمند به مراقبت و معالجه است و از سویی هم انتظار مردم از مسئولان ممانعت از حضور معتادان در سطح شهر است.

حیدری ادامه داد: مردم دوست ندارند معتادان با حضور در مجامع عمومی، تکدی گری و تجاهر موجب زشت شدن چهره شهر شوند یا اقدام به سرقت بزنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار