سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان با بیان اینکه در سال جاری خرید کالا‌های بومی در اولویت قرار داده شده است افزود: همه خرید‌ها و مناقصه‌ها توسط نهاد‌های نظارتی داخل و خارج شهرداری رصد می‌شود.
کد خبر: ۷۰۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 15 January 2019
بابک‌مهدی آزاد گفت: برای خرید ساعت‌های شهری روند قانونی زیر نظر نهاد‌های نظارتی طی شده است.

به گزارش فارس، آزاد با بیان اینکه قراردادی برای ساخت ساعت‌های شهری با مجموعه‌ای هنری منعقد و تشریفات قانونی آن نیز اجرا شده است اظهار کرد: قیمت گذاری آثار هنری بر اساس کیفیت و نوع اثر خلق شده تعیین می‌شود و به صورت معمولی قیمت گذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری خرید کالا‌های بومی در اولویت قرار داده شده است افزود: همه خرید‌ها و مناقصه‌ها توسط نهاد‌های نظارتی داخل و خارج شهرداری رصد می‌شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان تصریح کرد: بدون کار کارشناسی و طی روال قانونی اقدامی در این زمینه انجام نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ساعت‌های شهری یک اثر هنری و منحصر به فرد است ادامه داد: شهرداری با حمایت از هنرمندان همدانی به دنبال ارتقای سطح کمیت و کیفیت آثار این هنرمندان در داخل همدان است.

آزاد با اشاره به اینکه اتهامات نادرست فقط خستگی برای مجموعه به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: آثار هنری برآورد می‌شود و سپس قیمت گذاری شده و مراحل قانونی آن طی می‌شود.

وی گفت: این ساعت‌ها آثار هنری هستند که ویژه همدان طراحی شده و ساخته می‌شوند و نمونه آن در کشور ساخته نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار