مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر اظهارکرد: اعزام سریع و رسیدن نیرو‌های آتش نشان به محل اعلام شده مانع از گسترش آتش و رسیدن حریق به کارگاه مقابل شد و نیرو‌ها پس از سردسازی منطقه حریق و حصول اطمینان از عدم وجود آتش در محل با تهیه و تنظیم صورتجلسه به ایستگاه مربوطه بازگشتند.
کد خبر: ۷۰۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 15 January 2019
وحید جوادی از بروز حریق در کارگاه‌های CNC و رویه کوبی مبل خبر داد.

به گزارش ایسنا، جوادی گفت: پس تماس تلفنی شهروندان با ۱۲۵ سریعا یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش نشانان به سمت محل اعلام شده حرکت کردند و به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا اقدام به قطع برق کارگاه کرده و سپس با استفاده از تجهیزات آتش سوزی را مهار کردند.

وی اظهارکرد: اعزام سریع و رسیدن نیرو‌های آتش نشان به محل اعلام شده مانع از گسترش آتش و رسیدن حریق به کارگاه مقابل شد و نیرو‌ها پس از سردسازی منطقه حریق و حصول اطمینان از عدم وجود آتش در محل با تهیه و تنظیم صورتجلسه به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر به بروز حریق دیگری در یکی از تولیدی‌های رویه کوبی مبل در ملایر اشاره کرد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان آتش سوزی در یکی از تولیدی‌های رویه کوبی مبل واقع در میدان تعاون گزارش شد که درپی آن یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش نشانان به محل اعزام شد.

جوادی با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی اقدام به اطفای حریق فوق کردند، افزود: رسیدن به موقع نیرو‌های سازمان به محل حریق باعث عدم نفوذ و گسترش حریق شد و در این حادثه به کسی صدمه نرسید، فقط مقدار جزئی از وسایل کارگاه فوق مورد حریق قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار