خزانه‌دار مستعفی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان با بیان اینکه آقای زبردست با پول اتاق به کشور‌های خارجی سفر می‌کند تصریح کرد: مشخص نیست که دستاورد‌های این اقدامات تا کنون چه بوده است؟
کد خبر: ۷۰۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 14 January 2019
مؤمن‌علی خزایی با بیان اینکه مشخص نیست هزینه‌های میلیونی در اتاق بازرگانی صرف چه می‌شود؟ گفت: با عملکرد آقای زبردست، در حق تولید در استان خیانت شد.

به گزارش فارس، خزایی در تشریح دلایل استعفای خود از هیأت رئیسه اتاق بازرگانی همدان اظهار کرد: افرادی که در اتاق بازرگانی مسؤولیت می‌گیرند باید از جنس فعالان اقتصادی باشند و نه بازنشستگان تا بتوانند درد مردم را درک کنند.

وی با بیان اینکه در اتاق بازرگانی همدان تنها پول خرج می‌شود افزود: بار‌ها خواهان روشن شدن هزینه‌ها شدم تا مشخص شود منابع اتاق در چه محلی هزینه می‌شود؟

خزانه‌دار مستعفی اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه در هفته دوبار شارژ مالی برای آقای زبردست در نظر گرفته شده بود تصریح کرد: ایشان خودروی متعلق به اتاق بازرگانی را با خود به تهران می‌برد، راننده او را می‌رساند و با اتوبوس بازمی‌گشت و مجدداً برای انتقال ایشان به همدان راننده با اتوبوس به تهران مراجعه می‌کرد.

وی با بیان اینکه این اتفاق برای من صنعتگر درد داشت ادامه داد: شارژ دفتر تهران نیز توسط اتاق بازرگانی همدان تأمین می‌شد و اقدامات ایشان در نهایت به تهیه مقالات سیاسی منتهی می‌شد.

خزایی خاطرنشان کرد: رئیس اتاق ماهانه ۷ میلیون تومان برای فردی که به عنوان پیگیر امور بین‌الملل معرفی شده بود حقوق در نظر گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه در کشور غنا یک شرکت تشکیل شده است، اما حاضر به پرداخت هزینه برای سرمایه‌گذاری در این کشور نشدیم گفت: تشکل‌هایی در اتاق بازرگانی تشکیل شده که خروجی نداشته است، متأسفانه رئیس اتاق بازرگانی استان چند نفربازنشسته را دور خود جمع کرده که خروجی مناسبی برای اتاق ندارند.

خزانه‌دار مستعفی اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه آقای زبردست در هفته دو روز در اتاق بازرگانی حضور دارد افزود: ایشان بقیه روز‌های هفته در تهران به دنبال کار‌های شخصی خود است.

وی با بیان اینکه آقای زبردست با پول اتاق به کشور‌های خارجی سفر می‌کند تصریح کرد: مشخص نیست که دستاورد‌های این اقدامات تا کنون چه بوده است؟

خزایی با اشاره به اینکه ما تولیدکننده هستیم و کار سیاسی بلد نیستیم ادامه داد: ما به دنبال اداره واحد تولیدی خود و رونق اقتصادی استان هستیم و علاقه‌ای هم به ورود به مباحث سیاسی نداریم.

وی با بیان اینکه هزینه‌های میلیونی در اتاق مشخص نیست صرف چه می‌شود خاطرنشان کرد: وضعیت پیمانکاران ساختمان اتاق بازرگانی نیز مشخص نیست و ما نمی‌دانیم که چه اتفاقاتی در این حوزه رخ می‌دهد.

خزانه‌دار مستعفی اتاق بازرگانی همدان با اشاره به اینکه اعضای هیأت رئیسه هیچ دخالتی در امور نداشتند گفت: اتاق بازرگانی حول محور آقای زبردست، خانم ایزدی و یک تن دیگر از اعضای هیأت نمایندگان اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه چرا باید افراد سیاسی و بازنشسته را در رأس اتاق بازرگانی قرار دهیم اظهار کرد: از نظر وجدانی به دلیل اتفاقاتی که در این مجموعه رخ داده است ناراحت هستم.

رضایی با اشاره به اینکه پاداش کارمندان در طول سال بدون در نظر گرفتن مقررات پرداخت می‌شد که چک‌های آن‌ها را امضا نکردم افزود: متأسفانه در حق استان به ویژه تولید خیانت شده است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی یک مشکل تولیدکننده یا فعال اقتصادی را حل نکرده است تصریح کرد: بنده به عنوان یک تولیدکننده و عضو اتاق بازرگانی نتوانستم حتی یک مشکل خود را حل کنم.

خزانه‌دار مستعفی اتاق بازرگانی همدان با اشاره به اینکه همه هزینه‌ها بی‌مورد بوده است و حق مردم و فعالان اقتصادی تضییع شده است ادامه داد: صدور کارت‌های عضویت برای افراد غیر بازرگان و فعال اقتصادی چه لزومی دارد؟ مشخص نیست این کار‌ها به چه منظور انجام شده است؟

وی با بیان اینکه همه تخلفات را گزارش دادم خاطرنشان کرد: بنده یک سال به عنوان خزانه‌دار معرفی شدم، اما به محض اینکه به تخلفات پی بردم آن‌ها را به اعضا اعلام کردم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار