مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه در بخش جنبی بهترین نوازنده معرفی خواهد شد، ادامه داد: اجرای بی‌نقص یگان‌های موزیک، کوک بودن سازها، ارکستراسیون و سازبندی، رهبری موزیک و انضباط نوازندگان از مهمترین معیار‌های داوری این جشنواره خواهد بود. 
کد خبر: ۷۰۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 14 January 2019
امین لطفی‌شهپر از برگزاری بخش استانی جشنواره «ترنم فتح» با عنوان «تجلی حماسه‌های دفاع مقدس» در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، لطفی‌شهپر در این رابطه، گفت: این جشنواره، با حضور گروه‌های موزیک استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، مرکزی و همدان برگزار خواهد شد. 

 وی بیان کرد: این جشنواره سه‌شنبه ۲۵ دیماه، ساعت ۱۰ صبح، در مجتمع شهید آوینی برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه در بخش جنبی بهترین نوازنده معرفی خواهد شد، ادامه داد: اجرای بی‌نقص یگان‌های موزیک، کوک بودن سازها، ارکستراسیون و سازبندی، رهبری موزیک و انضباط نوازندگان از مهمترین معیار‌های داوری این جشنواره خواهد بود. 

لطفی‌شهپر با تأکید بر توجه بیشتر به این گروه‌ها، افزود: گروه‌های نظامی از گذشته تا کنون حس وطن‌پرستی را در مردم فعال کرده و به علت خاص بودن ساز‌ها و اجرا در مراسم‌های مختلف، فشار زیادی را بر جسم و روح و روان خود تحمل کرده‌اند که در ظاهر آشکار نبوده و مردم فقط آراسته بودن و نظم و موسیقی این گروه‌ها را دیده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، شناخت، توانمندسازی، ظرفیت‌سازی، سنجش و کشف استعداد‌های موزیک نیرو‌های مسلح استان است. 

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، تأکید کرد: این مراسم رقابتی جذاب و دیدنی است و ورود برای عموم آزاد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار