صرفا جهت اطلاع مدیر کل جدید ورزش 
کوروش قپانوری
کد خبر: ۷۰۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ 12 January 2019
اقای مدیر کل، ورزش نهاوند خیلی مظلوم است.

چندین سال است که نهاوند به قطب ورزش استان همدان تبدیل شده و با وجود استعداد‌های بی شمار در رشته‌های مختلف ورزشی و با داشتن مربیان کار بلد و با دانش ورزشکاران نهاوندی همیشه وقتی پا به میدان مسابقات گذاشته اند حرفی برای گفتن داشته و همه کارشناسان بر این باور هستند که ورزشکاران نهاوندی یک سروگردن از حریفان خود بالا‌تر هستند.
حالا که سلطان ورزش هستید انصاف داشته باشید

اما حیف و صد حیف که مدیران قبلی ورزش استان هیچ گاه استانی فکر نکردند و نهاوند را انگار همیشه در تقسیم اعتبارات و تکمیل پروژه‌ها خوب ندیدند و امروز ورزش نهاوند چوب این بی عدالتی را بد جوری خورده و گرنه نهاوند با این همه پتانسیل حالا قطب ورزش کشود بود نه استان همدان.

البته با وجود این همه کمبود امروز در بسیاری از رشته‌ها باز هم در کشور زبانزد هستیم،شاید شما هنوز شناختی از نهاوند ندارید،باید بدانید در فوتبال، نهاوند هرساله در لیگ استان موفق بوده و امسال نماینده استان در لیگ کشور نیز بود در بسکتبال تیم دختران راهی لیگ کشور شده و در ووشو تیم نهاوند در رده سنی جوانان در لیگ برتر قرار دارد و تنها مدال نقره بازی‌های اسیایی استان در کارنامه ورزش نهاوند است.

در دوچرخه سواری تیم نهاوند در لیگ کشور حضور دارد و در کشتی با کسب طلای مسعود کمروند و برنز میثم فیروزابادی دو سهمیه جام تختی را به تنهایی نهاوند گرفت.
 
در جودو بانوان نهاوند همیشه قهرمان است در وزنه برداری و کشتی بانوان در سطح کشور و آسیا حرف برای گفتن داریم  و یا در کوهنوردی و سنگ نوردی چندین ملی پوش داریم، در همه رشته‌های ورزشی که در نهاوند فعال هستند ما حرفی برای گفتن داریم.

اما آقای مدیر کل خیلی خیلی امکانات کم داریم واقعا برای حل مشکلات ۴۰ هیات ورزشی بودجه لازم را نداریم ؟
 
باید به عرض شما برسانم برای اعزام همه ورزشکاران به مسابقاتتوان مالی و حمایت استانی نداریم.

حالا که با سلام و صلوات به استان همدان آمده اید برای مدیریت ورزش امید داریم همه استان را خوب ببینید و نهاوند قهرمان پرور را که امروز ورزشکارانش آبروی استان هستند را ویژه‌تر ببینید.

رک و بی پرده باید به شما به نمایندگی ورزشکاران شهرستانی استان بگویم اگر سربلندی استان را می‌خواهید حتما اندیشه‌های استانی داشته باشید و شهر همدان را کل ورزش استان ندانید.
 
 محسن جهانشیر حالا که سلطان ورزش استان هستید حتما استانی فکرکنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار