مدیر ستاد دیه استان همدان امسال ۱۸۸ زندانی نیازمند جرائم غیر عمد به کمک ستاد دیه آزادشده‌اند که این افراد ۱۰ میلیارد و ۳۹۴ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان بدهی داشته‌اند.
کد خبر: ۷۰۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ 12 January 2019
یدالله روحانی منش گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۸۸ نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد با بیش از ۱۰ میلیارد تومان بدهی آزاد شده‌اند.

به گزارش تسنیم، روحانی منش اظهار داشت: از این تعداد ۹ نفر محکومیت دیه، ۱۵۸ نفر محکومیت مالی و ۲۲ هم محکومیت مهریه و نفقه داشته‌اند که به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

روحانی منش با بیان اینکه ۱۰ نفر از این افراد را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: شرکت‌های بیمه هم ۱۱۴ میلیون تومان برای مجموع تصادف‌ها پرداخت کرده‌اند.

وی بیان کرد: با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و گرفتن ۸۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان هم تعدادی از مددجویان آزادشده و ۸۷۷ میلیون و ۵۷۸ هزار تومان هم به صورت اعسار به تقسیط تأمین و پذیرفته‌شده است.

روحانی منش مطرح کرد: با دعوت از شاکیان پرونده‌ها ۵ میلیارد و ۱۱ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان در شورای حل اختلاف شعبه ۱۵۷ ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایت‌مندانه شده است.

وی بیان کرد: ستاد دیه هم به تعدادی از مددجویان ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان و ۵۴۸ هزار تومان کمک کرده، یک میلیارد و ۶۳۱ میلیون تومان هم به صورت وام بانکی پرداخت‌شده و خانواده مددجویان هم ۴۳۳ میلیون و ۲۶۴ هزار تومان همیاری داشته‌اند.

روحانی منش با دعوت از مردم برای کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد گفت: حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و حساب جام بانک ملت به شماره ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ به نام ستاد دیه آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

وی مطرح کرد: مردم در صورت تمایل برای اطلاع از وضعیت پرونده مددجویان و انتخاب فرد موردنظر می‌توانند با شماره ۰۸۱۳۲۶۶۶۰۷۷ تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار