مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از ابتدای سالجاری تاکنون ۶۰۰ پروانه بهره برداری چاه‌های مجاز در استان همدان اصلاح و تعدیل شده و این روند با سرعت در حال اجراست.
کد خبر: ۷۰۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵ 12 January 2019
منصور ستوده از اصلاح و تعدیل ۶۰۰ پروانه بهره برداری چاه‌های مجاز در استان همدان خبر داد.

به گزارش مهر، ستوده در جمع خبرنگاران پروژه تعدیل و اصلاح پروانه چاه را از برنامه‌های مهم طرح احیا و تعادل بخشی آب زیرزمینی برشمرد و گفت: کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای همدان به صورت میدانی اراضی مالکین چاه را از نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهند و بر اساس کشت، مقدار زمین و استاندارد موجود، نیاز آبی را تامین کرده و پروانه‌ها را مورد بازنگری قرار می‌دهند.

ستوده ادامه داد: اصلاح و تعدیل پروانه چاه‌های کشاورزی در دشت‌های ممنوعه استان همدان از جمله برنامه‌هایی است که به منظور بهینه سازی مصارف کشاورزی و تعیین تکلیف چاه‌های غیرمجاز توسط شرکت آب منطقه‌ای در دشت‌های ممنوعه استان عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با تاکید بر بهینه سازی مصرف آب و ایجاد تعادل بین مصرف و تقاضای آب گفت: براساس ابلاغ وزارت نیرو در جهت اصلاح و تعدیل پروانه چاه‌های کشاورزی؛ شرکت اب منطقه‌ای همدان با اولویت دشت‌های ممنوعه سعی در حفظ و حراست از سفره‌های آب زیرزمینی این دشت‌ها دارد.

ستوده بیان کرد: هدف از اجرای این برنامه کاهش میزان افت دشت با توجه به شرایط بحرانی موجود است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار