مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری ۵۶ عنوان برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در اداره اوقاف همدان خبر داد و اظهارکرد: مسئولیت کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با اداره اوقاف و امور خیریه استان است.
کد خبر: ۷۰۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 12 January 2019
حجت‌الاسلام محمد کاروند از برگزاری ۵۶ عنوان برنامه در دهه «فجر فاطمی» در همدان خبر داد.

به گزارش  مهر، حجت‌الاسلام کاروند با بیان اینکه یکی از کمیته‌هایی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته مساجد است، گفت: به منظور تبیین نقش مساجد در پیروزی، تداوم و فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت هرچه بیشتر نمازگزاران مساجد در امر برنامه‌ریزی، برگزاری باشکوه مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و آشنایی آن‌ها با دستاورد‌های انقلاب اسلامی هر سال این کمیته تشکیل می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: امسال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه تقارن دارد و به همین دلیل تمام مراسم در قالب برنامه فجر فاطمی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌گیری از آموزه‌های دینی به خصوص آموزه‌های حضرت فاطمه (س) در تمامی برنامه‌های ایام دهه فجر، گفت: باید از این آموزه‌ها برای دفاع از حریم امامت، ولایت فقیه و حکومت اسلامی استفاده کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در پاسخگویی به سئوالات و رفع شبهات و نیز جلب و جذب جوانان و آشناسازی آن‌ها با مواضع و آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی بیان کرد: تمام برنامه‌های دهه فجر در شهرستان‌ها حول اجرای نیات واقفین خیراندیش و کمک به محرومین و نیازمندان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار