رئیس نظام پرستاری ملایر با اشاره به مشکلات پرستاران ملایر در بخش‌های مختلف کمبود نیرو را یکی از عمده مشکلات بخش پرستاری در مراکز درمانی ملایر برشمرد و گفت: در این زمینه از نمایندگان ملایر درخواست داریم پیگیری لازم را برای جذب نیرو‌های بخش پرستاری در مراکز درمانی داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ 12 January 2019
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود مزیت طرح تحول نظام سلامت، اما ایجاد فاصله دریافتی بین پرستاران و پزشکان از نقاط ضعف آن بود که در این امر پرستاران آسیب دیدند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در دیدار با اعضای نظام پرستاری شهرستان ملایر با بیان اینکه تقدیر از زحمات خالصانه پرستاران وظیفه همه ماست اظهار کرد: پرستاران به عنوان فرشتگان سفیدپوش جامعه درمانی نقش موثری در حوزه سلامت دارند.

وی با بیان اینکه مشکلات این قشر از دغدغه‌های مجلس است؛ انتقال مسائل و مشکلات پرستاران در مجلس را مقدمه‌ای برای رسیدگی به مطالبات دانست و گفت: باید این مشکلات پیگیری و حل شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی طرح تحول نظام سلامت را یکی از طرح‌های موفق برشمرد و گفت: با وجود مزیت‌های بسیار این طرح، اما ایجاد فاصله دریافتی بین پرستاران و پزشکان از نقاط ضعف آن بود که در این امر پرستاران آسیب دیدند.

وی با اشاره به اجرای اقدامات ماندگار در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان، خواستار استمرار این جلسات و ارائه مشاوره از سوی پرستاران شد و افزود: مشاوره شما می‌تواند در ادامه مسیر و حل مشکلات این حوزه به ما کمک کند.

رئیس نظام پرستاری ملایر نیز با اشاره به اینکه یک‌هزار پرستار در شهرستان ملایر فعالیت دارد اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ نفر از این پرستاران عضو نظام پرستاری ملایر هستند.

علیرضا مرادی با اشاره به مشکلات پرستاران ملایر در بخش‌های مختلف کمبود نیرو را یکی از عمده مشکلات بخش پرستاری در مراکز درمانی ملایر برشمرد و گفت: در این زمینه از نمایندگان ملایر درخواست داریم پیگیری لازم را برای جذب نیرو‌های بخش پرستاری در مراکز درمانی داشته باشند.

وی قانون تعرفه‌گذاری، استخدام‌های سال ۹۸، پرداخت سازمان‌های بیمه‌گر، تاخیر در پرداخت کارانه‌ها و... را از جمله مشکلاتی حوزه پرستاران برشمرد که نماینده ملایر قول داد تا حد امکان برای حل این مسایل پیگیری صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار