معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به شناسایی ۱۰۶ نقطه پرتصادف در سطح جاده‌های استان همدان افزود: پس از شناسایی این نقاط، رفع و اصلاح آن در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفت.
کد خبر: ۷۰۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 12 January 2019
حمید پرورشی‌خرم گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۳ پیچ و تقاطع خطرناک و پرحادثه در محور‌های مواصلاتی استان همدان رفع و اصلاح شد.

به گزارش فارس، پرورشی‌خرم با بیان اینکه در سطح جاده‌های استان اقدامات بسیار موثری در خصوص ایمن‌سازی راه‌ها انجام شده است اظهار کرد: این اقدامات به منظور ایجاد بستر مناسب، تردد و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ای انجام شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: تاکنون ۷۰ نقطه حادثه‌خیز آشکارسازی و نسبت به تأمین حداقل الزامات ایمنی اقدامات لازم انجام شده است.

وی اضافه کرد: این اداره‌کل علاوه بر نقاط پرتصادف، به منظور رفع حادثه‌خیزی و کاهش حوادث جاده‌ای در پنج نقطه دیگر، در حال احداث زیرگذر در تقاطع شعبان (محور نهاوند ـ. بروجرد)، تقاطع کفراش (محور نهاوند ـ. کرمانشاه)، تقاطع سرخ‌آباد (محور همدان ـ. ملایر)، تقاطع بادخوره (محور اسدآباد ـ. کرمانشاه) و تعریض پل سه دهانه روستای شاهزید (شهرستان تویسرکان) است.

پرورشی‌خرم ادامه داد: ۷۶ دوربرگردان، پارکینگ و سرعت‌کاه در جاده‌های استان احداث شده است.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات می‌توان به احداث و تعریض پل به تعداد ۱۱۹ دستگاه در جاده‌های استان اشاره کرد.

پرورشی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون عملیات اصلاح شیب شیروانی به طول ۹۰ کیلومتر، ترانشه‌برداری به طول ۱۰۵ کیلومتر و ریزش‌برداری به طول ۶۴ کیلومتر انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار