رئیس پلیس راه استان همدان مهم‌ترین علت تصادفات را سرعت بالا و غیر مجاز دانست و گفت: رانندگان خودرو باید برای جلوگیری از وقوع حوادث تلخی، چون تصادف، نکات صحیح رانندگی را رعایت کرده و با سرعت مجاز در محور‌ها و جاده‌ها تردد کنند.
کد خبر: ۷۰۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ 12 January 2019
سرهنگ رضا عزیزی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته در استان همدان دوتصادف گزارش شده که بر اثر آن یک خانم باردار جان خود را از دست داده است. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ عزیزی در تشریح این خبر اعلام کرد: در ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح پنجشنبه طی تماس تلفنی با فوریت‌های پزشکی اسدآباد یک مورد تصادف خودرو سمند با یک دستگاه تریلی گزارش داده شد که متاسفانه این تصادف دلخراش یک کشته و ۲ مجروح به همراه داشته است. 

عزیزی ادامه داد: همچنین ساعت ۱۸ عصر پنجشنبه گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو سمند با خودرو پیکان در حوالی اسدآباد و روستای آب باریک به عوامل راهنمایی و رانندگی داده شد. 

وی افزود: پس از اطلاع از وقوع این تصادف، عوامل راهنمایی و رانندگی در اسرع وقت در صحنه تصادف حاضر شده و با انجام اقدامات لازم مشخص شد که خودرو سمند با شتاب از عقب با پیکان برخورد کرده است. 

عزیزی تصریح کرد: راننده خودرو سمند به علت، سرعت بالا و غیر مجاز قادر به کنترل خودرو نبوده و در سراشیبی جاده از پشت با شدت به خودرو پیکان برخورد کرده است. 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه به سرنشینان خودرو آسیبی نرسیده و فقط یک نفر بر اثر برخورد شدید مجروح شده بود که پس از حضورعوامل اورژانس به نزدیک‌ترین بیمارستان برای درمان منتقل شد. 

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه وضعیت جراحت مصدوم این حادثه سطحی بوده و آسیب جدی وارد نشده است، عنوان کرد: پس از برخورد، هر دو خودرو از جاده خارج شده، اما به سرنشینان آن آسیبی وارد نشده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار