شهردار همدان از نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر خبر داد و گفت: برنامه نصب ۱۵۰ دستگاه دوربین را در دستور کار داریم که با توجه به منابع مالی محدود شهرداری، فعلا موفق به نصب ۳۸ دوربین نظارت تصویری شده ایم و همچنین ۱۰ دستگاه دوربین برای کاهش سرعت حرکت خودرو‌ها هم نصب شده است و نصب دوربین‌ها در پشت چراغ‌های قرمز برای پیشگیری از عبور رانندگان از پشت چراغ قرمز هم در برنامه کاری بود و اجرا شد.
کد خبر: ۷۰۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 12 January 2019

شهردار همدان از نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر خبر داد و گفت: برنامه نصب ۱۵۰ دستگاه دوربین را در دستور کار داریم که با توجه به منابع مالی محدود شهرداری، فعلا به نصب ۳۸ دوربین نظارت تصویری موفق شده ایم.

به گزارش تابناک همدان، عباس صوفی در مراسم بهره‌برداری از دوربین‌های ثبت و پایش الکترونیکی ترافیک معابر همدان در مرکز اداری پلیس راهور همدان، افزود: نظارت الکترونیکی بر معابر شهری همدان افزون بر نصب تابلو‌ها، آرام‌سازی معابر، بازگشایی معابر، ساخت پارکینگ‌ها طبقاتی و فرهنگ‌سازی از برنامه‌های اصلی شهرداری است که با هدف حفظ جان انسان‌ها و تبدیل شدن همدان به شهری انسان محور در حال اجرا است.

شهردار همدان با تاکید بر اینکه امسال در بودجه شهرداری همدان به صورت ویژه به الکترونیکی شدن پایش ترافیک شهری توجه شده است، افزود: ۱۰ دستگاه دوربین برای کاهش سرعت حرکت خودرو‌ها هم نصب شده است و نصب دوربین‌ها در پشت چراغ‌های قرمز برای پیشگیری از عبور رانندگان از پشت چراغ قرمز هم در برنامه کاری بود و اجرا شد. در محدوده طرح ترافیک هم این دوربین‌ها نصب شده است.

وی در ادامه از ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی خبر داد و افزود: با هدف کاهش ترافیک معابر شهری در ابتدای خیابان تختی، محوطه کبابیان و پشت تالار مرمر در خیابان شریعتی ۳ پارکینگ طبقاتی در اماکن اعلام شده احداث خواهد شد.

شهردار همدان با اشاره به اینکه برخی شهروندان به کم شدن عرض معبر بلوار ارم در بازه ساماندهی آن اعتراض دارند، نیزگفت: این کار اجتناب ناپذیر است و باید اجرا شود تا بخش سنگ فرش این معبر که با هدف کاهش سرعت رانندگان به پایان برسد..

وی خاطر نشان ساخت: با پایان طرح عمرانی ساماندهی پیاده‌راه بلوار ارم یک لاین این معبربه صورت آسفالتی و لاین دیگر آن به صورت سنگ‌فرش برای عبور‌خودرو‌ها در دسترس شهروندان است با اجرای طرح سنگ‌فرش در این معبر آرام‌سازی معبر را اجرا خواهیم کرد که دیگر شاهد حادثه تلخ فوتی شهروندی در عرض پیاده‌رو این معبر نباشیم.

شهردار همدان با اشاره به طرح عمرانی سردار شهید حاج حسین همدانی نیز گفت: این پروژه تا شهریور سال آینده به پایان خواهد رسید و در بودجه برنامه‌های ترافیکی شهر همدان اصلاح و اجرای پل‌های نیمه‌تمام غدیر (فرهنگیان) هم پیش‌بینی و قرار داد آن هم امضا شده است.

صوفی در پایان خاطر نشان ساخت: اکنون در شهر همدان ۱۸۵ طرح در فضای شهری در دست اجرا است و به زودی ۱۷ دستگاه اتوبوس جدید نیز به ناوگان شهری اضافه خواهد شد که ۴ دستگاه آن وارد ناوگان شده و تا جشن پیروزی انقلاب ۱۳ دستگاه دیگر هم وارد این ناوگان خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار