رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان تصریح کرد: در مجموع قیمت کفش نسبت به سال گذشته افزایش قیمت نامحسوسی داشته که آن هم ناشی از نوسانات اقتصادی بوده است.
کد خبر: ۷۰۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 10 January 2019
احمد گازرانی گفت: قیمت کفش‌های زمستانی مناسب است، اما متاسفانه مردم قدرت خرید ندارند.

به گزارش تسنیم، گازرانی اظهار داشت: انواع کفش زمستانی به اندازه کافی در بازار موجود است و قیمت‌ها نیز نسبت به ماه گذشته در حال کاهش است، اما متاسفانه استقبال مردم کم است.

وی تصریح کرد: در مجموع قیمت کفش نسبت به سال گذشته افزایش قیمت نامحسوسی داشته که آن هم ناشی از نوسانات اقتصادی بوده است.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان‌اینکه در یک دوره زمانی تولیدکنندگان کفش برای تهیه مواد اولیه با مشکل مواجه بودند، ابراز کرد:، اما خوشبختانه مدتی است که مشکل کمبود مواد اولیه برطرف شده است.

گازرانی گفت: وضعیت نامطلوب اقتصادی و درآمد ثابت و اندک مردم موجب شده تا آن‌ها به اولویت‌های مهمتر زندگی خود بپردازند و تمایلی به خرید کفش نو نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میانگین قیمت یک جفت کفش زمستانی بین ۴۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است اظهار داشت: بیشتر کفش‌های زنانه مربوط به تولیدی استان است، اما کفش‌های مردانه از تبریز وارد استان می‌شود.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با بیان اینکه ۳۶۰ کارگاه فعال تولید کفش زنانه در استان همدان وجود دارد، گفت: این کفش‌ها به استان‌های دیگر و کشور عراق صادر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار