رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان همدان در مورد مهمترین عناوین تخلفات کشف شده گفت: عدم درج قیمت بیشترین تخلف کشف شده بوده است.
کد خبر: ۷۰۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 10 January 2019
علیرضا شجاعی از انجام ۸۳ هزار و ۷۲۹ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی و خدماتی همدان در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: در این بازرسی‌ها ۶ هزار و ۱۸۲ پرونده تخلف تشکیل شده است.

به گزارش تسنبم، شجاعی در مورد بازرسی‌های انجام شده در ۹ ماهه امسال اظهار داشت: تاپایان آذرماه ماه ۸۳ هزار و ۷۲۹ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی، صنفی، عمده فروش، خورده فروش، خدماتی، انبار، سردخانه و صنعتی همدان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی‌های انجام شده ۶ هزار و ۱۸۲ پرونده تخلف تشکیل شده است، افزود: یک هزار و ۳۷ گزارش مردمی تلفنی و یک هزار و ۹۴۰ گزارش کتبی و حضوری برای ما ارسال شده است.

شجاعی در مورد مهمترین عناوین تخلفات کشف شده با بیان اینکه عدم درج قیمت بیشترین تخلف کشف شده بوده است، گفت: ۲ هزار و ۱۷۱ پرونده عدم درج قیمت، یک هزار و ۷۸۴ پرونده گران فروشی، یک‌هزار و ۷۰ پرونده کم فروشی و تقلب، ۶۳۲ پرونده عدم صدور فاکتور و ۶۵ پرونده عدم اعلام موجودی کالا تشکیل شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه مهم‌ترین کالا‌های مورد تخلف گوشت با ۱۲۵ تن تخلف و برنج با ۱۲۲ تن تخلف بوده است، بیان کرد: کود شیمیایی ۶۵ تن، قند و شکر ۱۵ تن، شیر ۱۹ تن، روغن نباتی ۲۱ تن، آرد ۶۴ تن، میوه ۶۱ تن، حبوبات ۱۵ تن و پودر شوینده ۸ هزارو ۸۵۰ کارتن از دیگر کالا‌های مورد تخلف است.

شجاعی با تأکید بر اینکه از بازرسی‌های انجام شده ۳ هزار و ۲۵۱ مورد در حوزه تولیدی صنعتی بوده است، عنوان کرد: در این بخش ۲۲ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تولیدی صنفی ۶ هزار و ۶۲۷ مورد بازرسی با تشکیل ۵۸۸ پرونده تخلف انجام شده است، عنوان کرد: در بخش انبار و سردخانه یک‌هزار و ۴۱۹ مورد بازرسی انجام شده و پرونده تخلفی تشکیل نشده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار داشت: در بخش عمده فروش ۳ هزار و ۶۰۱ بازرسی با ۲۶۴ مورد پرونده تخلف، در بخش خورده فروشی ۵۶ هزار و ۴۷۴ مورد بازرسی با تشکیل ۴ هزار و ۳۳ پرونده و در حوزه خدماتی ۱۴ هزار و ۳۵۷ مورد بازرسی با تشکیل یک‌هزار و ۲۷۵ مورد پرونده انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار