معاون سلامت دامپزشکی استان همدان گفت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی باید روحیه بازرسی داشته باشند و در برخورد با تخلفات احتمالی به هیچ عنوان از اجرای دستورالعمل‌ها و بخش نامه‌های ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه کوتاهی نکنند.
کد خبر: ۷۰۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲ 10 January 2019
دامپزشکی همدان یک دوره کارگاه بازآموزی بازرسان موادغذایی با منشاء دامی را برای بازرسان این مجموعه برگزار کرد.

به گزارش مهر، یک دوره کارگاه بازآموزی بازرسان موادغذایی با منشاء دامی ظهر چهارشنبه در همدان برگزار شد و بازرسان در جریان امور مربوط به این امر قرار گرفتند.

معاون سلامت دامپزشکی استان همدان در این کارگاه بابیان اینکه دامپزشکی متولی ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه در بحث فرآورده‌های خام دامی است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، گفت: هدف از تشکیل این گونه جلسات بررسی موانع و مشکلات احتمالی در برخورد با متخلفین حوزه بهداشت مواد غذایی است.

امیرحسین مکاری بهار بااشاره به فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط بازرسان بهداشتی استان همدان بر ایجاد وحدت رویه در برخورد تخلفات احتمالی تأکید کرد.

وی گفت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی باید روحیه بازرسی داشته باشند و در برخورد با تخلفات احتمالی به هیچ عنوان از اجرای دستورالعمل‌ها و بخش نامه‌های ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه کوتاهی نکنند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی همدان نیز اظهار داشت: کارگاه بازآموزی بازرسان فعال در بخش مواد غذایی با منشاء دامی و کارشناسان صدور پروانه بهداشتی صنایع وابسته به دام با حضور ۳۸ نفر از کارشناسان شاغل برگزار شد.

آرش سامی به آموزش و بازآموزی بازرسان و کارشناسان فعال در حوزه دولتی اشاره کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های کارآموزی و بازآموزی یک ضرورت اجتناب ناپذیر بوده و این امر با هدف ارتقاء توان علمی کارشناسان انجام می‌پذیرد.

وی با اشاره به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های جدید ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور در خصوص نحوه تنظیم صورتجلسه، برخورد با تخلفات، نحوه نگارش نامه‌های اداری، تکنیک‌ها و فنون بازرسی به بیان مطالبی در این خصوص پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار