فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: باید خدمتگزار خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان وظیفه و قدرشناسی از رشادت‌های این عزیزان است.
کد خبر: ۷۰۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 10 January 2019
معاون استاندار با تأکید بر اینکه سربلندی ایران اسلامی به خاطر فداکاری‌ها و تلاش‌های مخلصانه جانبازان بوده است، گفت: باید فرهنگ غنی ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم و در این زمینه همه وظیفه دارند.

به گزارش ایسنا، باب اله فتحی در دیدار با "منصور تکلو بیغش"، جانباز ۷۰ درصد ملایری، افزود: جانبازان عزیز ایران اسلامی به تأسی از امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) توانستند دین خودشان را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کنند.

فتحی تأکید کرد: این وظیفه تک‌تک ماست که با تلاش ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم و ایران اسلامی را تا اوج قله‌های افتخار به‌پیش ببریم. 

گفتنی است؛ در مجموعه بازدید‌های جانشین سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان و معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، سردار فرجی و فتحی، به همراه حضرت حجت الاسلام و المسلمین برقراری، امام جمعه ملایر و شماری از مسئولان شهرستانی در جمع اعضای خانواده معظم شهید " مختار فراهانی" حاضر و با ادای احترام به روح بلند این شهید والامقام، از سال‌ها ایستادگی و مقاومت این عزیزان در راه شهدا و پاسداری از آرمان‌های شهدا، تجلیل کردند.

سردار فرجی در این آئین، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را موجب افزایش روحیه و انگیزه در بین کارکنان نیرو‌های نظامی و دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: در این دیدار‌ها به وام داری خود به خون شهدا و ایثار و بزرگواری خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر پی می‌بریم و در مراحل و مراتب زندگی و فعالیت اجتماعی، خودمان را همواره وامدار این قشر می‌دانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار