فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: این سارق پس از تحمل یک سال زندان اقدام به دریافت مرخصی کرده بود و در این زمان با مالک واقعی هیوندا که از دوستانش بود، معاشرت داشته است. 
کد خبر: ۷۰۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 10 January 2019
سرهنگ جمشید باقری گفت: یک زندانی که اقدام به سرقت خودرو هیوندا جنسیس در شیراز با استفاده از کیک مسموم کرده بود در داخل کلانتری ۱۹ شهر همدان پیش از ترخیص خودروی سرقتی از پارکینگ، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ باقری در توضیح خبر اظهار کرد: مرد ۳۱ ساله‌ای با مراجعه به کلانتری از سرقت خودروی خود خبر داد و هنگام مطالبه مدارک توسط ماموران عنوان کرد که مدارک هویتی نیز داخل خودرو بوده است.

باقری بیان کرد: پس از بررسی‌ها مشخص شد این خودرو که حدود ۲ هفته پیش از شیراز به سرقت رفته هم اینک در یکی از پارکینگ‌های پلیس شهر همدان توقیف است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: این موضوع شک پلیس را برانگیخت بنابراین اقدام به بازداشت فرد مظنون در داخل کلانتری کردند.

باقری بیان کرد: این فرد ابتدا با مظلوم نمایی و ادعای مالکیت خودرو قصد فریب ماموران را داشت، اما در نهایت لب به اعتراف گشود و به سرقت این وسیله نقلیه از شیراز اعتراف کرد. 

وی افزود: این سارق پس از تحمل یک سال زندان اقدام به دریافت مرخصی کرده بود و در این زمان با مالک واقعی هیوندا که از دوستانش بود، معاشرت داشته است. 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: این فرد با دادن یک کیک مسموم اقدام به بیهوش کردن راننده هیوندا و سرقت خودرو می‌کند.

باقری عنوان کرد: سارق برای در امان ماندن از چنگال قانون به همدان سفر کرده و چند روزی را میهمان یکی از دوستانش در این شهر بود.

وی یادآوری شد: این خودرو روز گذشته در یکی از خیابان‌های شهر همدان بدون صاحب رها شده بود که که عوامل کلانتری ۱۱ شکریه هنگام گشت زنی با دیدن وسیله نقلیه و استعلام شماره انتظامی آن، به سرقتی بودن خودرو پی برده و آن را به پارکینگ منتقل می‌کنند.

وی بیان کرد: پس از تشکیل پرونده قضایی، سارق برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان دایر مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار