فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه تمامی مدارس این شهرستان به سیستم گرمایشی استاندارد گازی مجهزند و ۲۵۱ مدرسه سطح شهرستان از نعمت گاز بهره مندند، تصریح کرد: تنها ۲ مدرسه در ۲ روستای شهرستان از بخاری نفتی کاربراتوری استفاده می‌کنند که علت آن عدم گازکشی روستا‌ها بوده و جمعا این دو مدرسه دارای ۸ دانش آموز است.
کد خبر: ۷۰۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 10 January 2019
کریم حمیدوند گفت:در حال حاضر ۱۰۰ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان گاز دار شده اند و ۳ روستای مابقی بالای ۲۰ خانوار نیز تا پایان سالجاری گاز رسانی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، حمیدوند با اشاره به افزایش ۳ برابری ظرفیت توزیع گاز شهرستان، اظهار کرد: با اصلاح شبکه، ایجاد زیرساخت‌های جدید و تقویت ایستگاه‌های ورودی توزیع گاز، ظرفیت گاز شهرستان به ۸۰ هزار متر مکعب رسیده است.

وی همچنین افزود:در حال حاضر ۱۰۰ درصد صنایع تولیدی و مدارس روستایی، بیش از ۱۰۰ درصد واحد‌های تولیدی و صنعتی و ۷۰ درصد مرغداری‌های اسدآباد از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی مدارس این شهرستان به سیستم گرمایشی استاندارد گازی مجهزند و ۲۵۱ مدرسه سطح شهرستان از نعمت گاز بهره مندند، تصریح کرد: تنها ۲ مدرسه در ۲ روستای شهرستان از بخاری نفتی کاربراتوری استفاده می‌کنند که علت آن عدم گازکشی روستا‌ها بوده و جمعا این دو مدرسه دارای ۸ دانش آموز است.

حمیدوند با تأکید بر مصرف بهینه از گاز توسط همشهریان در فصل سرما، اضافه کرد: گاز رسانی به روستای هدف گردشگری ملحمدره اسدآباد نیز در سال گذشته افتتاح شد و در حال حاضر اهالی این روستای گردشگری هم از نعمت گاز برخوردار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار