معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: در سال تحصیلی جاری ۵۷۲ نفر سواد آموز تحت پوشش داریم که ۴۰ مربی سواد آموزی به آن‌ها آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند و تاکنون ۷۰ درصد حجم ابلاغی از سوی استان را پوشش داده‌ایم. 
کد خبر: ۷۰۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ 09 January 2019
باب‌اله فتحی تاکید کرد: بحث انسداد بی‌سوادی و آموزش به بی سوادان جدی گرفته و از ظرفیت و توان همه دستگاه‌های مرتبط برای حل این مشکل استفاده شود.

به گزارش ایکنا، فتحی در جلسه آموزش و پرورش ملایر، افزود: این اداره باید مشکل کمبود نیروی انسانی را با توجه به مرخصی و بازنشستگی که در طول سال تحصیلی برای آموزگاران ابتدایی بوجود می‌آید، پیگیری و مدیریت کند. 

وی با اشاره به جایگاه شاخص و اثرگذار آموزش و پرورش در رشد و پیشرفت جوامع، اظهارکرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم امیدواریم آموزش و پرورش برنامه‌های جامع و مناسبی داشته باشند. 

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش، گفت: با توجه به صراحت قانون مرجع صدور مجوز برای پیش‌دبستانی‌ها و نظارت بر برنامه کاری و مواد آموزشی آن‌ها برعهده آموزش و پرورش است. 

هادی سلگی به اهمیت آموزش و دانش‌افزایی اشاره و خاطرنشان کرد: از جمله مواردی که برای ما اهمیت دارد انسداد مبادی بی سوادی است که متاسفانه در بعضی مواقع هیچ اطلاعاتی از خانواده‌ها برای پیگیری ترک تحصیل فرزندشان نداریم و در این موارد انتظار می‌رود دستگاه‌های دیگر ما را کمک کنند. 

سلگی با اشاره به مشکل استحکام بنا در مدرسه حاج صباغی، یادآور شد: جابجایی دانش آموزان در اسرع وقت با اطلاع اولیای آن‌ها انجام شده و در مکانی مناسب برای ادامه سال تحصیلی مستقر می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار